ПРОГРАМА МАРКЕТИНГУ ЯК ПЕРЕДУМОВА МІЖНАРОДНОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Ключові слова:
marketing program, business activity, diversification, international activitАнотація
Актуальність теми дослідження. На сучасному етапі розвитку бізнес-діяльності аграрних підприємств України є актуальним питання про їх міжнародну діяльність. Маркетингова програма збільшує ефективність діяльності цих підприємств на зарубіжних ринках. Постановка проблеми. Розробка маркетингової програми є поетапним процесом дослідження і аналізу конкретної ринкової ситуації. Це важливо для розробки цілей та стратегій маркетингу. Вони можуть стати шляхами до досягнення цілей підприємств в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності, або потенційними загрозами, здатними блокувати ці шляхи. Аналіз останніх досліджень і публікацій. У навчальній і науковій літературі розгляду даної проблематики приділяється значна увага з боку таких науковців, як Лихманюк Т., Росляков А., Кігель В та інших. Постановка завдання. Результатом даної роботи, повинен стати документ, розроблений на основі чітко сформульованої системи цілей. Це маркетингова програма для компанії «Вінагродар», Жмеринського району, Вінницької області за кордон. Викладення основного матеріалу. Після того, як визначені асортимент товару, ринки збуту і можливості росту на цих ринках, вибрана стратегія бізнес-діяльності агарного підприємства, необхідно перейти до розробки плану реалізації міжнародного маркетингу. Такий план повинен стати комплексом маркетингових заходів реалізації потенційних можливостей аграрного підприємства та просування його продукції на зарубіжному ринку. В роботі представлений розроблений автором план-маркетинг реалізації потенційних можливостей міжнародної диверсифікованої конгломератної компанії «Вінагродар». Висновки відповідно до статті. Підсумовуючи результати розробки програми маркетингу бізнес-діяльності аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації вважаємо, що виробники аграрної продукції в Україні потребують підтримки держави у розвитку інфраструктури зовнішньоекономічної діяльності, зменшення тиску та усунення штучних бар’єрів для безперебійного ведення бізнесу в агросекторі.Посилання
Kotler, F. (Ed.). (1999). MArkating and Management F. Kotler. – Spb. : «Py`ter», 1999. – p. 600 [in Russian].
Lakhmanyuk, T. (2013). Spivrobitnytstvo mizh Ukrayinoyu ta Yaponiyeyu v politychnomu vymiri (1991–2011 rr.) [Cooperation between Ukraine and Japan in political terms]. // Ukraine Europa-World. Itnernational coolection of scientific works. Series : History of international relationship - 2013. – Ed. 12. - pp. 73-77. – Retrieved from : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ues_2013_12_10 [in Ukrainian].
Food Marketing, Consumption, and Manufacturing [Elektronny`j resurs] – Retrieved from : http://www.consumerpsychologist.com /food_marketing.html
[in English].
Ochikuvannya belhiyskykh spozhyvachiv : chy skladno vyyty na rynok Yevro Soyuzu ukrayinskiy produktsiyi [Expectations of Belgian consumers: Is it difficult to enter the EU market for Ukrainian products] [Elektronnyy resurs] – Retrieved from : ttp://www.dairynews. com.ua/ news/ochkuvannya-belg-yskikh-spozhivach-v-chi-skladno-.html [in Ukrainian].
Trade statistics for the development of international business [Elektronny`j resurs] – Retrieved from : http://www.trademap.org /Index.aspx. [in Ukrainian].
Electronic Grain Exchange of Ukraine [online] – Retrieved from : https://graintrade.com.ua/elevatori?subtypes=1
[in Ukrainian].
Agrarian Exchange [Online] – Retrieved from : http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta [in Ukrainian].
Agrarian Exchange [Elektronny`j resurs] – Retrieved from : http://agrex.gov.ua/calc/, http://agrex.gov.ua/AFWheat2016-pok-2kl/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).