ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ДЕРЖАВНОГО ДОРОЖНЬОГО ФОНДУ
Ключові слова:
method of financing roads, the cost of road maintenance, small repairs and maintenance of roads, road fundАнотація
Актуальність теми дослідження. Передумовою соціально-економічного розвитку країни та задоволення потреб користувачів доріг і суспільства в автотранспортних перевезеннях є розвинуте дорожнє господарство. Постановка проблеми. Для забезпечення реалізації державної політики у сфері дорожнього господарства необхідно забезпечити ефективне фінансування дорожнього господарства. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Теоретичні та методологічні основи формування та використання фінансових ресурсів підприємствами дорожнього господарства висвітлюються у працях А. В. Базилюк, О. В. Жулин, І. П. Садловської, В. П. Ільчука, А. М. Новикової, Є. Д. Прусенка, В. Ф. Скорченка, І. О. Хоменко та інших вчених. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Фінансування дорожнього господарства державою вирішує два завдання: забезпечує платників податків якісною інфраструктурою та розвиває і розширює дорожню мережу. Але до цього часу відсутня методика ефективного розподілу фінансування Державного дорожнього фонду. Постановка завдання. Державний дорожній фонд повинен забезпечити стабільне фінансування дорожнього господарства і дозволить запобігти направленню джерел фінансування дорожнього господарства на інші цілі. Виклад основного матеріалу. Пропонується методика розподілу фінансових ресурсів між Державним дорожнім та територіальними дорожніми фондами України. Застосування науково-методичного апарату дає можливість визначити розмір фінансового забезпечення дорожньо-експлуатаційного підприємства, що обслуговує відповідний район області. Висновки. Розроблені методичні положення спрямовані на забезпечення ефективного виконання завдань та функцій кожним суб'єктом дорожнього господарства.Посилання
Report of the State Agency of highways of Ukraine on the State Budget of Ukraine for 2016. [in Ukrainian].
Method of determining the amount of financing the construction, reconstruction, repair and maintenance of roads (approved by joint order of the Ministry of Infrastructure of Ukraine and the Ministry of Finance of Ukraine of 21.09.2012 № 573/1019). [in Ukrainian].
DBN V.2.3-4: 2007 transport facilities. Highways. Part I. Design. Part II. Construction. [in Ukrainian].
Shkarlet, S. M., Ilchuk V. P., Khomenko I. A. (2014). Derzhavno-pryvatne partnerstvo yak odyn z mekhanizmiv efektyvnoho finansuvannya priorytetnykh proektiv dorozhnyoyi haluzi [Public-private partnership as one of the mechanisms for effective financing of priority projects of road sector] // Economic Space: Coll. Science. works. - №89. – Dnepropetrovsk : PSABA, pp. 93-103. [in Ukrainian].
Sadlovska, I. P. (2014). Upravlinnya derzhavnykh finansovykh resursiv [Management of public financial resources] // Proceedings of the State Economic and Technological University of Transport. Avg. : Economics and Management. - 2014 - Vol. 27. - pp. 268-272. [in Ukrainian].
Bazylyuk, A. V., Teslyuk N.P. (2012). Strategia realizatsiyi rozshyrenoho finansuvannya pidryyemstv avtotransportnogo kompleksu [Strategy of implementation of expanded financing of enterprises of the motor transport complex] // Proceedings of the National Transport University. - 2012. - № 26 (1). - pp. 231-236. [in Ukrainian].
Khomenko, I. O. , Babachenko, L. V. (2015). Harmonizatsiyno-strukturna model do upravlinnya finansovymy resursamy pidpryyemstv dorozhnyoyi haluzi na osnovi derzhsvno-pryvatnoho partnerstva [Structural model of harmonization in the management of financial resources road sector through public-private partnership] // The young scientist. - №5 (20). – pp.109-112. [in Ukrainian].
Kontseva, V. V., Bezugly, A. A. (2006). Kontseptualni zasady efektyvnoho finansuvannya dorozhnyoyi haluzi [Conceptual framework effective financing road sector] // Proceedings of the National Transport University, in 2 parts: Part 1. - K : NTU, - Vol. 13 - pp. 159–163. [in Ukrainian].
Zhulin, O. V. (2011) Modeli finansiv avtodorozhnih kontsesiy [Models of road concessions finances] // Economy. Finances. Right. - № 2. - pp. 17-20. [in Ukrainian].
Bezuglyi, A. O., Pechonchyk T. I. (2014). Ekonomichnyi mekhanizm rozpodilu finansovykh resursiv na potreby dorozhnyoho hospodarstva yak skladova strategiyi efektyvnoho upravlinnya avtomobilnymy dorohamy zagalnogo korystuvannya [Economical mechanism of allocation of financial resources to the needs of road management strategy as part of effective management of general use roads] // Finance, investment, economics, the book "Roads and bridges", no. 14, - pp. 125-130. [in Ukrainian].
Bezuglyi, A. O. (2014). Аnalysis of the financing of public entities road sector / A.О. Bezugly // Problems and prospects of the business. - № 1. - pp. 29-32. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).