ІННОВАЦІЙНІЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ТА ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Ключові слова:
державна служба, державний службовець, посадова особа місцевого самоврядування, підготовка, підвищення кваліфікації, інноваціїАнотація
Актуальність теми дослідження. Сучасні умови розвитку держави, стрімка зміна форм та механізмів управління суспільно-політичними процесами вимагають від державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування інноваційних підходів та методів у діяльності. Водночас, сучасні державні службовці приймають державно-управлінські рішення, реалізують їх з урахуванням власного досвіду, інтуїції, але не сприяють на знанням, отриманих під час підготовки, підвищення кваліфікації. Це пов’язано з тим, що підготовка державних службовців (посадових осіб місцевого самоврядування) носить більше теоретичний підхід, не враховуються потреби службовців в отримані практичних навичок, особливо в системі публічного управління. Саме підготовка державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування повинна враховувати умови, в яких працюють державні службовці, їх потреби у певних навичка та знаннях з урахуванням сучасних умов розвитку українського суспільства. Постановка проблеми. Одним з головних завдань підготовки державних службовців повинно бути забезпечення практичних знань в межах виконання своїх державних посад. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблему підготовки, підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування під постійною увагою у науковців, політиків, соціологів. Водночас, дослідження носять фрагментарний характер та не розглядають питання застосування інноваційного підходу до підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Таким чином, це є невирішеною проблемою основного дослідження. Постановка завдання. Метою дослідження є обґрунтування доцільності застосування інноваційного підходу до підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Виклад основного матеріалу. Підготовка державних службовців та осіб місцевого самоврядування – важливий елемент розвитку системи публічного управління, адже підготовка забезпечує професійність кадрів системи публічного управління, їх здатність приймати оптимальні, раціонально державно-управлінські рішення, якісно та ефективно реалізовувати такі рішення. Висновки. Сучасний розвиток суспільства вимагає постійне удосконалення кадрового потенціалу держав-них службовців, що можуть надати онлайн технології та технології проведення тренінгів, імітаційних ігор тощо.Посилання
Zakon pro derzhavnu sluzhbu [The law on state ser-vice]. (n.d.). iportal.rada.gov.ua. Retrieved from http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=54571 [in Ukrainian].
Ivanenko, L. (2007). Imitatsiyni ihry – rakursy y perspektyvy [Imitation games – aspects and perspectives]. Visnyk NAN Ukrainy – Bulletin of NAS of Ukraine, 5, 58-67 [in Ukrainian].
Parkhomenko-Kutsevil, O. I. (2010). Formuvannia, rozvytok ta modernizatsiia derzhavnykh posad : kontseptualno-metodolohichni zasady [Formation, development and modernization of public positions: conceptual and methodological principles]. Kyiv: FADA LTD [in Ukrainian].
Tymoschuk, V. P., Shkolyka, A. M. (Eds.). (2007). Publichna sluzhba. Zarubizhnyy dosvid ta propozytsii dlia Ukrainy [Public service. Foreign experience and suggestions for Ukraine]. Kyiv: Konus-Yu [in Ukrainian].
Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy pro Stratehiyu reformuvannia derzhavnoho upravlinnia Ukrainy na 2016-2020 roky : vid 24 chervnia 2016 roku № 474-p [Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine On Strategy of Reforming the State Administration of Ukraine for 2016-2020: dated June 24 2016, № 474-p]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/474-2016-%D1%80#n9 [in Ukrainian].
Stritievych, T. (2015). Innovatsiyni formy profesiynoi fakhovoi pidhotovky maybutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva [Innovative forms of vocational training of future teachers of fine arts]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky – Scientific notes. Series: Pedagogical Sciences, 135, 203-206 [in Ukrainian].
Shvalb, Yu. (2005). Zadachnyy podkhod k postroyeniyu uchebnogo treninga v VUZe [Tentative approach to the construction of training training at the university]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference: Psykholohichni treninhovi tekhnolohiyi u pravookho-ronniy diyalnosti: naukovo-metodychni ta orhanizatsiynopraktychni problemy vprovadzhennya i vykorystannya, perspektyvy rozvytku – Psychological training technologies in lawenforcement activity: scientific-methodical and organizational-practical problems of introduction and use, prospects of development (pp. 72-84). Donetsk: DYuI [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).