ІННОВАЦІЙНІЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ТА ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Автор(и)

Ключові слова:

державна служба, державний службовець, посадова особа місцевого самоврядування, підготовка, підвищення кваліфікації, інновації

Анотація

Актуальність теми дослідження. Сучасні умови розвитку держави, стрімка зміна форм та механізмів управління суспільно-політичними процесами вимагають від державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування інноваційних підходів та методів у діяльності. Водночас, сучасні державні службовці приймають державно-управлінські рішення, реалізують їх з урахуванням власного досвіду, інтуїції, але не сприяють на знанням, отриманих під час підготовки, підвищення кваліфікації. Це пов’язано з тим, що підготовка державних службовців (посадових осіб місцевого самоврядування) носить більше теоретичний підхід, не враховуються потреби службовців в отримані практичних навичок, особливо в системі публічного управління. Саме підготовка державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування повинна враховувати умови, в яких працюють державні службовці, їх потреби у певних навичка та знаннях з урахуванням сучасних умов розвитку українського суспільства. Постановка проблеми. Одним з головних завдань підготовки державних службовців повинно бути забезпечення практичних знань в межах виконання своїх державних посад. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблему підготовки, підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування під постійною увагою у науковців, політиків, соціологів. Водночас, дослідження носять фрагментарний характер та не розглядають питання застосування інноваційного підходу до підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Таким чином, це є невирішеною проблемою основного дослідження. Постановка завдання. Метою дослідження є обґрунтування доцільності застосування інноваційного підходу до підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Виклад основного матеріалу. Підготовка державних службовців та осіб місцевого самоврядування – важливий елемент розвитку системи публічного управління, адже підготовка забезпечує професійність кадрів системи публічного управління, їх здатність приймати оптимальні, раціонально державно-управлінські рішення, якісно та ефективно реалізовувати такі рішення. Висновки. Сучасний розвиток суспільства вимагає постійне удосконалення кадрового потенціалу держав-них службовців, що можуть надати онлайн технології та технології проведення тренінгів, імітаційних ігор тощо.

Біографія автора

Oksana Igorivna Parkhomenko-Kutsevil, National Academy for Public Administration under the President of Ukraine

Doctor of Science in Public Administration, Senior Researcher at the Institute for Problems of Public Administration and Local Self-Government

Посилання

Zakon pro derzhavnu sluzhbu [The law on state ser-vice]. (n.d.). iportal.rada.gov.ua. Retrieved from http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=54571 [in Ukrainian].

Ivanenko, L. (2007). Imitatsiyni ihry – rakursy y perspektyvy [Imitation games – aspects and perspectives]. Visnyk NAN Ukrainy – Bulletin of NAS of Ukraine, 5, 58-67 [in Ukrainian].

Parkhomenko-Kutsevil, O. I. (2010). Formuvannia, rozvytok ta modernizatsiia derzhavnykh posad : kontseptualno-metodolohichni zasady [Formation, development and modernization of public positions: conceptual and methodological principles]. Kyiv: FADA LTD [in Ukrainian].

Tymoschuk, V. P., Shkolyka, A. M. (Eds.). (2007). Publichna sluzhba. Zarubizhnyy dosvid ta propozytsii dlia Ukrainy [Public service. Foreign experience and suggestions for Ukraine]. Kyiv: Konus-Yu [in Ukrainian].

Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy pro Stratehiyu reformuvannia derzhavnoho upravlinnia Ukrainy na 2016-2020 roky : vid 24 chervnia 2016 roku № 474-p [Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine On Strategy of Reforming the State Administration of Ukraine for 2016-2020: dated June 24 2016, № 474-p]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/474-2016-%D1%80#n9 [in Ukrainian].

Stritievych, T. (2015). Innovatsiyni formy profesiynoi fakhovoi pidhotovky maybutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva [Innovative forms of vocational training of future teachers of fine arts]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky – Scientific notes. Series: Pedagogical Sciences, 135, 203-206 [in Ukrainian].

Shvalb, Yu. (2005). Zadachnyy podkhod k postroyeniyu uchebnogo treninga v VUZe [Tentative approach to the construction of training training at the university]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference: Psykholohichni treninhovi tekhnolohiyi u pravookho-ronniy diyalnosti: naukovo-metodychni ta orhanizatsiynopraktychni problemy vprovadzhennya i vykorystannya, perspektyvy rozvytku – Psychological training technologies in lawenforcement activity: scientific-methodical and organizational-practical problems of introduction and use, prospects of development (pp. 72-84). Donetsk: DYuI [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Parkhomenko-Kutsevil, O. I. (2018). ІННОВАЦІЙНІЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ТА ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Науковий вісник Полісся, 2(3(11), 184–189. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/121016