РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІХ ЦЕНТРІВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

Ключові слова:

інформаційно-освітні центри, регулювання діяльності інформаційно-освітніх центрів, державне регулювання

Анотація

Актуальність теми дослідження. Розвиток та розширення кількості інформаційно-освітніх центрів набуває особливого значення в сучасних умовах, коли відбувається швидка зміна ситуації на ринках, збільшення обсягів інформації, прискорення науково-технічного прогресу, розширення номенклатури товарів і послуг. Постановка проблеми. Важливіша роль інформаційно-освітніх центрів полягає у формуванні кадрового потенціалу економіки країни, науковців, методистів, освітніх працівників, в розвитку найважливіших напрямків науково-технічного прогресу, насамперед в області електроніки, кібернетики і інформатики. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Вагомий внесок питанням висвітлення особливостей організації освітньої та бібліотечної системи зроблено у наукових працях українських та зарубіжних науковців. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. В умовах формування інноваційної економки, прогресивних змін в галузі державного управління, змін у відносинах держави та бізнесу проблема становлення і розвитку інформаційно-освітніх центрів набуває дуже важливого значення. Постановка завдання. Дослідження регулювання розвитку інформаційно-освітніх центрів системи підготовки кадрів та дослідження проблем розширення таких центрів для формування кадрового потенціалу країни. Виклад основного матеріалу. В умовах інноваційно-інвестиційної економіки, обмеження фінансових ресурсів саме бібліотеки та інші інформаційні-освітні комплекси, які не потребують великих інвестицій, характеризуються доступністю та простотою в користуванні, здатні за певної підтримки стимулювати структурну перебудову економіки, розвиток економічної науки, сприяти освітній діяльності, формуванню нормативної бази, забезпечувати широкий вибір наукової, економічної та технічної літератури, надавати доступ до електронних баз даних, як вітчизняних так і закордонних джерел. Висновки. Отже, механізм управління інформаційно-освітніми центрами забезпечує свободу економічного вибору, реалізацію власного доступу до економічних джерел інформації та взаємоузгодженість інтересів суб’єктів господарювання.

Біографії авторів

Tetiana Anatoliivna Gogol, Chernihiv National Uni-versity of Technology

Doctor of Economic Sciences, Associate Professor, Professor at the Department of Accounting, Taxation and Audit

Evgen Yuriiovych Sakhno, Chernihiv National University of Technology

Doctor of of Engineering Sciences, Professor, Professor at the Department of Geodesy, Cartography and Land Management

Nataliia Viktorivna Moroz, Chernihiv National University of Technology

Director of Academic Library

Посилання

Gosudarstvenno-obshchestvennyy kharakter bibliotechnogo dela [The state-public character of the library business]. (n.d.). Kultura i iskusstvo – Culture and art. Retrieved from http://www.cultshine.ru/cses-811-1.html [in Russian].

Zakon Ukrainy «Pro biblioteky i bibliotechnu spravu» № 1561-III : vid 16.03.2000 [Law of Ukraine "On Libraries and Library Affairs" No. 1561-III : from March 16, 2000]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1561-14 [in Ukrainian].

Sistemnost bibliotechnogo dela [Systematic librarianship]. (n.d.). Kultura i iskusstvo – Culture and art. Retrieved from http://www.cultshine.ru/cses-808-2.html [in Russian].

Moroz, N. V. (2015). Funktsii derzhavnoho upravlinnia bibliotechnoiu spravoiu v Ukraini u suchasnomu osvitnomu prostori [Functions of public administration in library science in Ukraine in the modern educational space]. Sotsialno-ekonomichnyi rozvytok rehioniv v konteksti mizhnarodnoi intehratsii – Socio-economic development of regions in the context of international integration, 18(7), 1, 13-15 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Gogol, T. A., Sakhno, E. Y., & Moroz, N. V. (2018). РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІХ ЦЕНТРІВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Науковий вісник Полісся, 1(4(12), 216–218. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/124467