МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТАКТИКИ ПРОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

Ключові слова:

соціальне підприємництво, тактика просування, соціальні мережі, маркетинг, соціальні комунікації

Анотація

Актуальність теми дослідження. Зростання свідомості суспільства та розвиток соціальних мереж по-родили новий вид бізнесу – соціальне підприємництво, яке стрімко розвивається в світі та Україні. Постановка проблеми. У поєднанні соціального та комерційного криється проблема нерозуміння суті соціального бізнесу. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Важливий вклад у розробку проблем розвитку соціального підприємництва внесли дослідники Г. Діс, Дж. Боше, Г. Шульєр, Дж. Мейр, І. Марті. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Вирішення соціальної проблеми, як основного напрямку інформаційної кампанії у просуванні соціального бізнесу, нові форми стратегій і тактик у цьому сегменті є цікавим об’єктом для досліджень. Постановка завдання. При написанні статті буди поставлені такі завдання: визначити категоріальний апарат «соціального підприємництва», проаналізувати діяльність соціальних підприємств на Заході Європи, Ізраїлі та Україні, дослідити ефективні способи просування соціального підприємництва у соціальних мережах. Виклад основного матеріалу. В статті показано розбіжності між соціальним підприємництвом та благодійністю, традиційним бізнесом, соціальною відповідальністю бізнесу, виокремлено типи та моделі соціального підприємництва; визначено типи та моделі соціального підприємництва та запропоновано нову методологію маркетингу. Висновки. У статті доведено ефективність просування соціального бізнесу за допомогою ідеї-локомотива та виокремлено 6 етапів інформаційної кампанії.

Біографії авторів

Mariia Anatoliivna Zubarieva, National University of Ostroh Academy

Candidate of Science in Social Communications, Acting director of Associate Professor of the Department of Documentation and Information Activity

Serhiy Volodymyrovych Shturkhetskyy, National University of Ostroh Academy

Candidate of Sciences in Public Administration, Associate Professor at the Department of Journalism

Посилання

Ashton, C. (2012) Why are social enterprises thriving in the UK? Retrieved from http://www.bbc.co.uk/news/uk-17104953 32 [in English].

Catalog socialnyh pidpryemstv Ukrainy 2016-2017 [Catalog of social enterprises of Ukraine 2016-2017]. (2017). Retrieved from http://www.socialbusiness.in.ua/index.php/sotsialni-pidpryiemstva/katalog [in Ukrainian].

Kuts, М. (2015). Sotsialne pidpryiemnytstvo: osnovni idei ta perspektyvy doslidzhennia v sotsiolohii [Social entrepreneurship: the main ideas and perspectives of research in sociology]. Naukovi zapysky Kuyevo-Mogylianskoy akademiyi. Sociolohichni nauky - Scientific notes of National University of Kyiv-Mohyla Academy. Socio-logical sciences, 174, 51-55 [in Ukrainian].

Alter, K. (2006). Social Enterprise Typologies. Virtue Ventures LLC. Retrieved from http://www.4lenses.org/setypology [in English].

Zubarieva, M (2017). Yak treba stavytysia do maloho biznesu. Uroku Izraeliu [How to relate to small businesses. Lessons from Israel]. Retrieved from http://www.epravda.com.ua/publications/2017/06/30/626589/ [in Ukrainian].

Svynchuk, A. (2014). Mizhnarodnyi dosvid rozvytku socialnyh pidpryemstv: Uroku dlia Ukrainy [International experience in the development of social enterprises: Lessons for Ukraine]. Stratehiia ekonomichnoho rozvytku Ukrainy - Strategy of economic development of Ukraine, 34, 25-32 [in Ukrainian].

Social economy and social entrepreneurship (2013). Luxembourg: Publications Office of the European Union Retrieved from ec.europa.eu/social [in English].

Zahaikalo, O. (2015). Socialnoe predprinimayelstvo – neocenennaya neobhodimost [Social entrepreneurship is an inestimable necessity]. Retrieved from https://zn.ua/economics_of_regions/socialnoe-predprinimatelstvo-neocenennaya-neobhodimost-_.html [in Russian].

Nazaruk, V. (2013). Catalog socialnyh pidpryemstv Ukrainy 2013. [Catalog of social enterprises of Ukraine 2013]. Кyiv: "Kyiv-Mohyla Academy" [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Zubarieva, M. A., & Shturkhetskyy, S. V. (2018). МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТАКТИКИ ПРОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Науковий вісник Полісся, 2(1(13), 205–209. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/139893