СУЧАСНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2018-2-2(14)-64-70Ключові слова:
маркетингова політика розподілу, маркетинг взаємовідносин, організація товароруху, система розподілу товарів, канали розподілу товарівАнотація
Актуальність теми дослідження. Використання маркетингових технологій при формуванні каналів розподілу товарів є актуальним питанням в контексті організації раціональної системи руху товарів та встановленню тривалої співпраці між усіма її учасниками. Постановка проблеми. Традиційні канали розподілу не є достатньо ефективними в сучасних умовах господарювання, тому за рахунок поділу праці та успішної співпраці потрібно домогтися найбільш ефективного виконання функцій учасниками каналу розподілу. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідження маркетингової системи розподілу здійснили у своїх працях такі вчені, як О. А. Біловодська, В. А. Герцик, А. Ф. Павленко. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Вплив концепції маркетингу взаємовідносин на діяльність по формуванню систем розподілу товарів потребує додаткового дослідження. Постановка завдання. Метою статті є дослідження впливу системи розподілу товарів на забезпечення ефективного функціонування суб’єктів господарювання та покращення маркетингових взаємовідносин між всіма учасниками каналу розподілу. Викладення основного матеріалу. Досліджується вплив маркетингових систем розподілу товарів на конкурентоспроможність окремого підприємства, обґрунтовується потреба їх формування та ефективного функціонування. Запропоновано впровадження концепції маркетингу взаємовідносин, що сприятиме встановленню тривалої співпраці між усіма суб’єктами системи розподілу, стане основою формування виробничозбутових систем в умовах ринку. Висновки. Обґрунтовано необхідність встановлення довготривалого співробітництва між усіма учасниками системи розподілу на основі впровадження концепції маркетингу взаємовідносин, що відповідає існуючим вимогам ринку.Посилання
Balabanova, L. V., Mytrokhina, Yu. P. (2009). Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv [Strategic marketing management of sales of enterprises]. Donetsk: Don. DUET [in Ukrainian].
Balabanova, L. V., Mytrokhina, P. (2011). Upravlinnia zbutovoiu politykoiu [Sales policy management]. Kyiv: TsUL [in Ukrainian].
Vlasova, V. M. (1996). Osnovy predprinimatelskoy deyatelnosti (Ekonomicheskaya teoriya. Marketing. Finansovyy menedzhment) [Basics of Entrepreneurial Activity (Economic Theory, Marketing, Financial Management)]. Moscow: Finansy i statistika [in Russian].
Harkavenko, S. S. (2007). Marketynh [Marketing]. (5th ed., rev.). Kyiv: Libra [in Ukrainian].
Hertsyk, V. A. (2008). Suchasni problemy rozpodilu v Ukraini [Modern Problems of Distribution in Ukraine]. Marketynh: Teoriia i praktyka – Marketing: Theory and Practice, 14, 24–26 [in Ukrainian].
Krykavskyi, Ye. V., Kosar, N. S., Chubala, A. (2009). Marketynhova polityka rozpodilu [Marketing Distribution Policy]. Lviv: National University "Lviv Polytechnic" [in Ukrainian].
Bilovodska, O. A., Syhyda, L. O. (2016). Marketynhova polityka rozpodilu: pryntsypy upravlinnia ta pokaznyky efektyvnosti [Marketing Distribution Policy: Principles of Management and Performance Indicators]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Lohistyka – Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic". Logistics, 846, 16-20 [in Ukrainian].
Kotler, F., Keller, K. L., Pavlenko, A. F. (2008). Marketynhovyi menedzhment [Marketing Management]. Kyiv: Vydavnytstvo «Khimdzhest» [in Ukrainian].
Petrunia, Yu. Ye., Petrunia, V. Yu. (2016). Marketynh [Marketing]. (3rd ed., rev.). Dnipropetrovsk : University of Customs and Finance [in Ukrainian].
Stern, L. V., El-Ansary, A. I., Coughlan, A. T. (2002). Marketingovye kanaly [Marketing Channels]. (5th ed., rev.). Moscow: Publishing house "Williams" [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Науковий вісник Полісся
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).