ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ ДО УКРАЇНСЬКОЇ ОНЛАЙН ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2018-2-2(14)-165-172Ключові слова:
рівень довіри, інтернет-магазини, товар, онлайн торгівля, ланцюг «купівля-продаж»Анотація
Актуальність теми дослідження. В умовах зростання кылькосты користувачів інтернету та соціальних мереж спостерігається і розширення бізнесу та онлайн-торгівлі. У зв’язку із цим виникає необхідність спрямованості роботи підприємств на підвищення рівня довіри. Постановка проблеми. Використання сучасних інтернет-технологій формує новий вектор розвитку інтернет торгівлі. Споживачі мають можливість отримати доступ до інформації, обмінятися нею та створити свою думку щодо онлайн торгівлі чи конкретного товару. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Значні дослідження розвитку інтернет-середовища зробили відомі вчені: Багрін Ю. Н., Береза А. М., Гаєвий С. В., Жаворонкова Г. В., Макарова М. В., Морейніс та ін. Дослідження особливостей споживчої поведінки займалися такі вчені як: Бойчук І. В., Бушуєва Л. І., Голубков Е. П., Данько Т. П., Ілляшенко С. М., Литовченко І. Л., Окландер М. А., Пилипчук В. П., та ін. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У той же час недостатньо наукових праць висвітлюють питання розвитку, процесу та проблем онлайн торгівлі. Потребують ґрунтовних дослідження питання рівня довіри до онлайн споживача, вивчення шляхів його підвищення. Постановка завдання. Дослідження рівня довіри споживачів до української онлайн торгівлі Виклад основного матеріалу. У статті розглянуто принципи функціонування інтернет-магазину. Виявлено не високий рівень довіри до інтернет магазинів українськими споживачами, що пов’язано із низьким рівнем відповідальності за невчасним постачанням товару, відсутність належного рівня безпеки купівлі, неналежним рівнем конфіденційності споживача. Висновки. Обгрунтовано, що для підвищення рівня довіри до онлайн торгівлі доцільно дотримуватися основних принципів, серед яких своєчасна доставка товару, детальний опис продукту, тісний зворотній зв'язок. Доведено, що особливу роль для споживача в онлайн торгівлі має доставка товару, не залежно від передоплати чи після оплати. Доцільно звернути увагу на підвищення рівня конфіденційності споживача.Посилання
Poltorak, K. A. (2015). Analiz osoblyvostey povedinky spozhyvachiv v merezhi internet [Analysis of the peculiarities of consumers behavior in the Internet]. www.economy.nayka.com.ua. Retrieved from http://www. economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4572 [in Ukrainian].
Puhachevska, K. Y. (n.d.). Tendentsii rozvytku elektronnoii torhivli v Ukraiini [Tndencies of online trading development in Ukraine]. conf.ztu.edu.ua. Retrieved from https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/09/77.pdf [in Ukrainian].
Kyfiak, O. V. & Urda, V. D. (2017). Marketynh u sotsi-alnykh media (SMM) yak instrument prosuvannia tovariv ta posluh [Matketing in social mass media (SMM) as an instrument of promotion of goods and services]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal “Internauka” – International scientific journal “Internauka”, 14 [in Ukrainian].
Kuc, B. & Moczydlowska, J. (2009). Zachowania organizacyjne. Difin [in Polish].
Rudzewicz, A., & Garbarski, J. (2009). Kontrowersje wokoł marketingu w Polsce Niepewność i zaufanie a zachowania nabywcow. Warsaw: Vydavnitstva Akademitskie i Profesionalne [in Polish].
Bart, Ya., Shankar, V., Sultan, F. & Urban, G. L. (2005). Are the Drivers and Role of Online Trust the Same for All Web Sites and Consumers? A Large-Scale Explorato-ry Empirical Study Journal of Marketing, 69, 133–152 [in English].
Gutorov, A. O. (2017). Scientific bases of the grocery integration’s development in the agrarian sector of the economy. Naukovyi visnyk Polissia – Scientific Bulletin of Polissia, 1(9), 1, 203-209 [in English].
Pavlenko, A. F. & Voychak, A. V. (2003). Marketing [Marketing]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
Smith, P. R. (2003). Marketigovie kommunikatsii: kompleksnyi podkhod [Marketing Communications: An Integrated Approach]. Kyiv: Znannia-Pres [in Russian].
Groot, T. & Selto, F. H. (2013). Advanced manage-ment accounting. Harlow: Pearson [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Науковий вісник Полісся
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).