ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ І АДАПТАЦІЇ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2018-2-2(14)-205-211Ключові слова:
внутрішньо переміщені особи, маркетингова стратегія, соціально-економічна інтеграція, адаптація, канали комунікаційАнотація
Актуальність теми дослідження. Формування і реалізація сучасної політики інтеграції і адаптації ВПО, спрямованої на підвищення їх спроможності на місцевому рівні, підвищення поінформованості, обізнаності про те, як вирішувати соціально-економічні проблеми в межах приймаючих громад є дуже актуальними. Постановка проблеми. Наявні проблеми вимагають реалізації системних стратегічних заходів та скоординованої інформаційної політики, спрямованої на інтеграцію ВПО до приймаючого суспільства. Тому доцільним є використання стратегічного маркетингу у розв’язанні проблеми інтеграції і адаптації ВПО. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Наукові праці О. Балакірєвої, Т. Доронюка, Е. Лібанової, О.Малиновської та інших висвітлюють проблеми ВПО. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Проблема інтеграції і адаптації ВПО в Україні містить значну кількість невирішених питань. Постановка завдання. Метою статті є формування концептуальних основ маркетингової стратегії соціально-економічної інтеграції і адаптації ВПО, підґрунтям якої є сучасні тенденції розвитку міграційних процесів, яка базується на інструментах соціального маркетингу і має відповідати тенденціям та цілям соціально-економічного і демографічного розвитку України. Виклад основного матеріалу. Запропоновано концептуальні засади формування маркетингової стратегії соціально-економічної інтеграції і адаптації ВПО і організаційно-економічний механізм її реалізації. Приділено увагу практичним аспектам комунікаційної взаємодії між суб’єктами стратегії. Висновки. Маркетингова стратегія соціально-економічної інтеграції і адаптації ВПО спрямована на створення умов для повного залучення ВПО в економічну, соціальну, культурну та політичну сферу життя приймаючих громад.Посилання
Balakіreva, O. (2014). Spektr problem vymushenykh pereselentsiv v Ukraini: shvydka otsinka sytuatsiyi ta potreb [Range of problems of internally displaced persons in Ukraine: quick assessment of the situation and needs]. Vymusheni pereselentsi v Ukrayini: pytannya terminovoho ta serednostrokovoho reahuvannya – Internally displaced persons in Ukraine: the matter of urgent and medium-term responses: Proceedings of round table. Retrieved from http://www.uisr.org.ua/news/36/83.html [in Ukrainian].
Solodko, A. & Doronyuk, T. (2015). Vyroblennia polityky shchodo vnutrishno peremishchenykh osib v Ukraini: zvit [Developing a policy for internally displaced persons in Ukraine: report]. Kyiv: Center for Society Studies. Retrieved from http://www.diversipedia.org.ua/sites/default/files/sedos _policy_idps.pdf [in Ukrainian].
Libanova, E. (2014). Vymushene pereselennia z Donbasu: masshtaby ta vyklyky dlia Ukrainy (za materialamy naukovoyi dopovidi na zasidanni Prezydii NAN Ukrayiny 8 zhovtnya 2014 r.) [Forced displacement from Donbass: scale and challenges for Ukraine (information from scientific report at the meeting of Presidium of NAS of Ukraine October 8, 2014)] Visnyk NAN Ukrayiny - Herald of National Academy of Sciences of Ukraine, 12, 15-24 [in Ukrainian].
Malynovska, O. (2015). Vnutrishnya mihratsiia ta tymchasovi peremishchennia v Ukraini v umovakh politychnykh ta sotsialno-ekonomichnykh zahroz [Internal migration and temporary movement in Ukraine in terms of political, social and economic threats]. Kyiv: The National Institute for Strategic Studies. Retrieved from http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/vnutrishnya_migratsia-45aa1.pdf [in Ukrainian].
Poltorak, K. A. (2016). Marketynhova komunikatsiina diialnist vyrobnykiv planshetnykh komp’iuteriv v merezhi internet [Marketing communication activities of producers of tablet computers on the Internet]. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Науковий вісник Полісся
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).