Системно-функціональний концептуалізм стратегічного управління освітньої галузі
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2021-2(23)-53-61Ключові слова:
стратегічне управління; системно-функціональний підхід; освітня галузь; функції; сегментиАнотація
У статті розглянуто системно-функціональний підхід до стратегічного управління в освітній галузі. Перелічено та проаналізовано варіації управління, у яких візуалізується методологія управління в освітній галузі. Визначено роль системно-функціонального підходу в методології дослідження системи стратегічного управління в освітній галузі. Проаналізовано систему стратегічного управління освітньої галузі.
Оприлюднено основні характеристики системи. Виокремлено сегменти системи управління в освітній галузі. Охарактеризовано системний підхід до стратегічного управління в освітній галузі. Надано основні складові системного підходу. Виокремлено основні орієнтири системи
стратегічного управління освітньої галузі. Проілюстровано логіку системно-функціонального підходу до стратегічного управління в освітній галузі. Систематизовано основні функції стратегічного управління в освітній галузі. Представлено основні функції в системі стратегічного управління в освітній галузі. Зроблено висновки щодо системно-функціонального підходу до стратегічного управління в освітній галузі.
Посилання
Перевозова І. В. Застосування системно-функціонального підходу в управлінні інноваційним розвитком будівельних підприємств / І. В. Перевозова, М. К. Майнка, О. І. Орлова // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2021. – Т. 32 (71), № 3. – С. 49-54.
Системний аналіз інформаційних процесів : навч. посіб. / В. М. Варенко, І. В. Братусь, В. С. Дорошенко, Ю. Б. Смольніков, В. О. Юрченко. – К. : Університет
«Україна», 2013. – 203 с.
Safonov Y. Digital transformations of Education policy [Electronic resource] / Y. Safonov, V. Usyk, Ie. Bazhenkov // Baltic Journal of Economic Studies. – 2022. – Vol. 8, No. 2. – Рр. 127-136. – Accessed mode: http://www.baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/1759/1777.
Safonov Yu. Evolution of Higher Education: prospects – Modernization concepts [Electronic resource] / Yu. Safonov, O. Galtsova, Ie. Bazhenkov // Baltic Journal of Economic Studies. – 2021. – Vol. 7, No. 5. – Рр. 192-197. – Accessed mode: http://baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/1571.
Quintuple Helix Model: Investment Aspects of Higher Education Impact on Sustainability [Electronic resource] / N. Kholiavko, V. Grosu, Yu. Safonov, A. Zhavoronok, C.G. Cosmulese // Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. – 2021. – Vol. 43, No. 1. – P. 111-128. – Accessed mode: https://ejournals.vdu.lt/index.php/mtsrbid/article/view/2186.
Education Management in Ukraine in the Context of Global Economic Transformations / I. A. Markina, Y. N. Safonov, O. I. Zhylinska, T. V. Gaidai // European Research Studies Journal. – 2018. – Vol. XXI, Special Issue 3. – Рр. 317-332. – DOI: 10.35808/ersj/1384.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).