Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2021-2(23)-122-132Ключові слова:
маркетинг; цифровий маркетинг; цифровізація; цифрова економіка; підприємствоАнотація
У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в результаті впливу цифрових технологій. У статті проведено аналіз статистичної інформації, яка була виокремлена з
наукометричної бази даних Scopus щодо наукових публікацій у сфері цифрового маркетингу.
Досліджено тенденції зміни кількості таких публікацій у 1990-2020 рр., виявлено центри проведення досліджень у цій сфері. Також на основі результатів аналізу встановлено, що надалі кількість досліджень цифрового маркетингу буде лише зростати, враховуючи значний
потенціал цього виду маркетингу для підвищення ефективності роботи підприємств та забезпечення належного рівня їхньої конкурентоспроможності.
Посилання
Венгер Є. І. Digital-маркетинг: сучасні тренди та переваги [Електронний ресурс] / Є. І. Венгер // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2017. – Вип. 4. – С. 204-213. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_4_22.
Офіційний сайт наукометричної бази даних Scopus («маркетинг») [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.scopus.com/results/results.uri?sort=plff& src=s&st1=marketing&sid=ebc78e6302cd5edf27c556df14115c9a&sot=b&sdt=b&sl=16&s
=TITLE%28marketing%29&origin=searchbasic&editSaveSearch=&yearFrom=Before+1960 &yearTo=Present.
Офіційний сайт наукометричної бази даних Scopus («цифровий маркетинг») [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.scopus.com/results/results.uri?sort=plff& src=s&st1=digital+marketing&sid=6b56e4bd883076dcefe9b955305f1389&sot=b&sdt=b&sl=
&s=TITLE%28digital+marketing%29&origin=searchbasic&editSaveSearch=&yearFrom=Before+1960&yearTo=Present.
Рзаєв Г. І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства та напрями її удосконалення / Г. І. Рзаєв, І. І. Корольчук // Вісник Хмельницького національного університету. – 2019. – № 5. – С. 195-198.
Mapping the Literature on Financial Behavior: a Bibliometric Analysis Using the VOSviewer Program / M. Dubyna, O. Popelo, N. Kholiavko, A. Zhavoronok, M. Fedyshyn, I. Yakushko // WSEAS TRANSACTIONS on BUSINESS and ECONOMICS. – 2022. – Vol. 19. – Pp. 231-246.
Pylypchuk V. The Advertising in Enterprises Marketing Communications Activity in the Internet / V. Pylypchuk, I. Kyrylov, K. Korolkova // Marketing and Digital Technologies. – 2020. –Vol. 4, No 2. – Pp. 72-81.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).