Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2410-9576-2021-2(23)-122-132

Ключові слова:

маркетинг; цифровий маркетинг; цифровізація; цифрова економіка; підприємство

Анотація

У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в результаті впливу цифрових технологій. У статті проведено аналіз статистичної інформації, яка була виокремлена з
наукометричної бази даних Scopus щодо наукових публікацій у сфері цифрового маркетингу.
Досліджено тенденції зміни кількості таких публікацій у 1990-2020 рр., виявлено центри проведення досліджень у цій сфері. Також на основі результатів аналізу встановлено, що надалі кількість досліджень цифрового маркетингу буде лише зростати, враховуючи значний
потенціал цього виду маркетингу для підвищення ефективності роботи підприємств та забезпечення належного рівня їхньої конкурентоспроможності.

Біографія автора

Тетяна Забаштанська, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Посилання

Венгер Є. І. Digital-маркетинг: сучасні тренди та переваги [Електронний ресурс] / Є. І. Венгер // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2017. – Вип. 4. – С. 204-213. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_4_22.

Офіційний сайт наукометричної бази даних Scopus («маркетинг») [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.scopus.com/results/results.uri?sort=plff& src=s&st1=marketing&sid=ebc78e6302cd5edf27c556df14115c9a&sot=b&sdt=b&sl=16&s

=TITLE%28marketing%29&origin=searchbasic&editSaveSearch=&yearFrom=Before+1960 &yearTo=Present.

Офіційний сайт наукометричної бази даних Scopus («цифровий маркетинг») [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.scopus.com/results/results.uri?sort=plff& src=s&st1=digital+marketing&sid=6b56e4bd883076dcefe9b955305f1389&sot=b&sdt=b&sl=

&s=TITLE%28digital+marketing%29&origin=searchbasic&editSaveSearch=&yearFrom=Before+1960&yearTo=Present.

Рзаєв Г. І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства та напрями її удосконалення / Г. І. Рзаєв, І. І. Корольчук // Вісник Хмельницького національного університету. – 2019. – № 5. – С. 195-198.

Mapping the Literature on Financial Behavior: a Bibliometric Analysis Using the VOSviewer Program / M. Dubyna, O. Popelo, N. Kholiavko, A. Zhavoronok, M. Fedyshyn, I. Yakushko // WSEAS TRANSACTIONS on BUSINESS and ECONOMICS. – 2022. – Vol. 19. – Pp. 231-246.

Pylypchuk V. The Advertising in Enterprises Marketing Communications Activity in the Internet / V. Pylypchuk, I. Kyrylov, K. Korolkova // Marketing and Digital Technologies. – 2020. –Vol. 4, No 2. – Pp. 72-81.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-10

Як цитувати

Забаштанська, Т. . (2022). Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Науковий вісник Полісся, (2 (23), 122–132. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2021-2(23)-122-132