Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-222-239

Ключові слова:

промоакція; промоакційний маркетинг; цифровізація; промоакція в Інстаграм; промоакція в ТікТок

Анотація

У статті визначено сутність поняття промоакційного маркетингу, його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування
промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності та трендовості промоакцій в умовах цифровізації. Відповідно до результатів дослідження було зроблено висновки, що споживачі знають, що таке промоакції і зазвичай беруть у них участь залежно від місця проведення, виду, вигоди, стимулів та назви бренду, що проводить відповідний захід. Розкрито питання застосування і використання промоакцій у мережі Інтернет та соціальних мережах: Instagram, TikTok.

Біографії авторів

Максим Забаштанський, Національний університет «Чернігівська політехніка»

доктор економічних наук, професор, директор ННІ бізнесу, природокористування і туризму

Тетяна Забаштанська, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Марія Герасімчук, Національний університет «Чернігівська політехніка»

магістрант

Посилання

Герасімчук М. О. Innovative marketing technologies / Герасімчук М. О. // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2021) : ІІ Міжнародна науково-прак-

тична конференція (м. Чернігів, 17 грудня 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – Ч. 2. – С. 167-168.

Лазуткіна А. В. Місце мерчандайзингу в системі ATL/BTL класифікації маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / А. В. Лазуткіна // Економіка хар-

чової промисловості. 2011. – № 1. – С. 56-60. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2011_1_13.

Промоакції: тенденції, проведення, результати. (01.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://blackberry.kiev.ua/promo-aksii-tendency.

Прогнозування промо: міф чи реальність. (01.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://trademaster.ua/articles/313415.

Промоакції, як інструмент збільшення продажів. (02.12.22 р) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hello-pro.com.ua/promoakcii-kak-instrumentuvelicheniya-prodazh.

GfK [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.gfk.com/home.

Дослідження GfK Ukraine: Поведінка споживачів: дані, на які варто звернути увагу та чому. (06.12.22 р) [Електронний ресурс] / Growth from Knowledge. –

Режим доступу: https://www.gfk.com/blog/consumer-behavior-datapoints-to-watchand-why.

Як зробити рекламу в Інстаграм 2021. (04.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://instagramhuk.com/yak-zrobyty-reklamu-v-instahram.

TikTok – що це таке і чому він такий популярний. (04.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://termin.in.ua/tiktok.

Скриншот видео Tik Tok по хештегу #shareacoke. (04.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vm.tiktok.com/ZML2rv544/.

Олійник К. Створення ефективної промо-акції як інструмент стимулювання продажів / К. Олійник // Управління продажами. – 2012. – № 4. – С. 50-57.

Семенюк С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С. Семенюк, С. Шпилик // Галицький економічний вісник. – 2012. – № 2(35). – С. 87-95.

Краузе О. Інтегрованість маркетингових комунікацій підприємства / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2008. – № 1. – С. 104-110.

Деян А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи / Арманд Дейян, Анни и Лоик Троадек; Перевод с фр. А. В. Мигачева ; общ. ред. В. С. Загашвили. – М. : Прогресс : Универс, 1994. – 188,[1] с. : ил.

Стоун М. Прямой и интерактивный маркетинг / Мерлин Стоун, Элисон Бонд, Элизабет Блейк. – К. : Баланс Бізнес Букс, 2006. – 552 с.

Забаштанська Т. Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації / Т. Забаштанська, О. Попело, М. Нікітенко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 4(28). – С. 153-162.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-20

Як цитувати

Забаштанський, М. ., Забаштанська, Т. ., & Герасімчук, М. . (2023). Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації. Науковий вісник Полісся, (2 (25), 222–239. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-222-239