Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-222-239Ключові слова:
промоакція; промоакційний маркетинг; цифровізація; промоакція в Інстаграм; промоакція в ТікТокАнотація
У статті визначено сутність поняття промоакційного маркетингу, його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування
промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності та трендовості промоакцій в умовах цифровізації. Відповідно до результатів дослідження було зроблено висновки, що споживачі знають, що таке промоакції і зазвичай беруть у них участь залежно від місця проведення, виду, вигоди, стимулів та назви бренду, що проводить відповідний захід. Розкрито питання застосування і використання промоакцій у мережі Інтернет та соціальних мережах: Instagram, TikTok.
Посилання
Герасімчук М. О. Innovative marketing technologies / Герасімчук М. О. // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2021) : ІІ Міжнародна науково-прак-
тична конференція (м. Чернігів, 17 грудня 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – Ч. 2. – С. 167-168.
Лазуткіна А. В. Місце мерчандайзингу в системі ATL/BTL класифікації маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / А. В. Лазуткіна // Економіка хар-
чової промисловості. 2011. – № 1. – С. 56-60. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2011_1_13.
Промоакції: тенденції, проведення, результати. (01.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://blackberry.kiev.ua/promo-aksii-tendency.
Прогнозування промо: міф чи реальність. (01.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://trademaster.ua/articles/313415.
Промоакції, як інструмент збільшення продажів. (02.12.22 р) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hello-pro.com.ua/promoakcii-kak-instrumentuvelicheniya-prodazh.
GfK [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.gfk.com/home.
Дослідження GfK Ukraine: Поведінка споживачів: дані, на які варто звернути увагу та чому. (06.12.22 р) [Електронний ресурс] / Growth from Knowledge. –
Режим доступу: https://www.gfk.com/blog/consumer-behavior-datapoints-to-watchand-why.
Як зробити рекламу в Інстаграм 2021. (04.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://instagramhuk.com/yak-zrobyty-reklamu-v-instahram.
TikTok – що це таке і чому він такий популярний. (04.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://termin.in.ua/tiktok.
Скриншот видео Tik Tok по хештегу #shareacoke. (04.12.22 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vm.tiktok.com/ZML2rv544/.
Олійник К. Створення ефективної промо-акції як інструмент стимулювання продажів / К. Олійник // Управління продажами. – 2012. – № 4. – С. 50-57.
Семенюк С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С. Семенюк, С. Шпилик // Галицький економічний вісник. – 2012. – № 2(35). – С. 87-95.
Краузе О. Інтегрованість маркетингових комунікацій підприємства / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2008. – № 1. – С. 104-110.
Деян А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи / Арманд Дейян, Анни и Лоик Троадек; Перевод с фр. А. В. Мигачева ; общ. ред. В. С. Загашвили. – М. : Прогресс : Универс, 1994. – 188,[1] с. : ил.
Стоун М. Прямой и интерактивный маркетинг / Мерлин Стоун, Элисон Бонд, Элизабет Блейк. – К. : Баланс Бізнес Букс, 2006. – 552 с.
Забаштанська Т. Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації / Т. Забаштанська, О. Попело, М. Нікітенко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 4(28). – С. 153-162.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).