Цифровий маркетинг і логістика в адаптивному управлінні інноваційним розвитком підприємства

Автор(и)

  • Юлія Олифіренко Національний університет «Чернігівська політехніка», Ukraine http://orcid.org/0000-0003-4317-0109
  • Світлана Повна Національний університет «Чернігівська політехніка», Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0654-9868
  • Олександр Біланенко Національний університет «Чернігівська політехніка», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-240-250

Ключові слова:

цифровий маркетинг; логістика; адаптивне управління; менеджмент; інноваційний розвиток; інновації; цифровізація; цифрові технології; підприємство

Анотація

У статті розглянуто основні засади сучасного розвитку цифрового маркетингу й логістики при управлінні підприємством. Сформовано особливості розвитку маркетингових технологій та логістики в Індустрії 4.0. Обґрунтовано особливості функціонування підприємства в умовах адаптивного середовища з урахуванням сучасного стану воєнної агресії в країні. Доведено, що відбудова територій та підприємств у повоєнний період повинна базуватися на використанні новітніх інноваційних технологій з урахуванням цифрової економіки. Доведено необхідність використання
різних видів стратегій для оптимізації адаптації підприємства з урахуванням наявної ресурсної спроможності та стану зовнішнього середовища.

Біографії авторів

Юлія Олифіренко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри менеджменту та державної служби

Світлана Повна, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та державної служби

Олександр Біланенко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та державної служби

Посилання

Бєлікова О. Ю. Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами / О. Ю. Бєлікова, І. П. Фоміченко,

В. О. Шашко, Ю. В. Ніколаєва // Вісник економічної науки України. – 2020. – № 2 (39). – С. 133-138.

Гриценко С. І. Цифровий маркетинг — нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С. І. Гриценко // Вісник економічної науки України. – 2016. – № 1 (30). – С. 29-31.

Гуржій Н. М. Маркетингова логістика в системі управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, В. О. Шишкін, А. І. Кравченко // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. – 2018. – Вип. 1(03). – С. 90-97. – Режим доступу: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/443589.pdf.

Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу / М. А. Окландер, O. O. Романенко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2015. – № 12. – С. 362-371.

Сигида Л. О. Логістична діяльність ПП ВТК «ЛУКАС»: поточний стан та напрямки вдосконалення / Л. О. Сигида, А. М. Цуненко // Вісник СумДУ. Серія

“Економіка”. – 2020. – № 2. – С. 112-120.

Скіцько В. І. Логістика в Індустрії 4.0 [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Економіка та держава. – 2016. – № 4. – С. 28−33. – Режим доступу:

http://www.economy.in.ua/?op=1&z=3494&i=4.

Тренды digital маркетинга на 2018 год [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmr.ua/show/trendy_digital_marketinga_na2018_god.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-20

Як цитувати

Олифіренко, Ю. ., Повна, С., & Біланенко, О. . (2023). Цифровий маркетинг і логістика в адаптивному управлінні інноваційним розвитком підприємства. Науковий вісник Полісся, (2 (25), 240–250. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-240-250