Цифровий маркетинг і логістика в адаптивному управлінні інноваційним розвитком підприємства
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-240-250Ключові слова:
цифровий маркетинг; логістика; адаптивне управління; менеджмент; інноваційний розвиток; інновації; цифровізація; цифрові технології; підприємствоАнотація
У статті розглянуто основні засади сучасного розвитку цифрового маркетингу й логістики при управлінні підприємством. Сформовано особливості розвитку маркетингових технологій та логістики в Індустрії 4.0. Обґрунтовано особливості функціонування підприємства в умовах адаптивного середовища з урахуванням сучасного стану воєнної агресії в країні. Доведено, що відбудова територій та підприємств у повоєнний період повинна базуватися на використанні новітніх інноваційних технологій з урахуванням цифрової економіки. Доведено необхідність використання
різних видів стратегій для оптимізації адаптації підприємства з урахуванням наявної ресурсної спроможності та стану зовнішнього середовища.
Посилання
Бєлікова О. Ю. Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами / О. Ю. Бєлікова, І. П. Фоміченко,
В. О. Шашко, Ю. В. Ніколаєва // Вісник економічної науки України. – 2020. – № 2 (39). – С. 133-138.
Гриценко С. І. Цифровий маркетинг — нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С. І. Гриценко // Вісник економічної науки України. – 2016. – № 1 (30). – С. 29-31.
Гуржій Н. М. Маркетингова логістика в системі управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, В. О. Шишкін, А. І. Кравченко // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. – 2018. – Вип. 1(03). – С. 90-97. – Режим доступу: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/443589.pdf.
Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу / М. А. Окландер, O. O. Романенко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2015. – № 12. – С. 362-371.
Сигида Л. О. Логістична діяльність ПП ВТК «ЛУКАС»: поточний стан та напрямки вдосконалення / Л. О. Сигида, А. М. Цуненко // Вісник СумДУ. Серія
“Економіка”. – 2020. – № 2. – С. 112-120.
Скіцько В. І. Логістика в Індустрії 4.0 [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Економіка та держава. – 2016. – № 4. – С. 28−33. – Режим доступу:
http://www.economy.in.ua/?op=1&z=3494&i=4.
Тренды digital маркетинга на 2018 год [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmr.ua/show/trendy_digital_marketinga_na2018_god.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).