Еволюційні підходи до концепцій розвитку брендингу

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2410-9576-2023-2(27)-53-61

Ключові слова:

розвиток брендингу регіонів; бренд; брендинг; агарний регіон; концепція брендингу; стратегії брендування; цінність; споживач

Анотація

Статтю присвячено дослідженню еволюційних підходів до обґрунтування процесу розвитку брендингу регіонів. Здійснено аналіз наукової літератури, який засвідчив значну увагу вчених до питань брендингу регіонів. Досліджено етапи розвитку брендингу, що засвідчило не лише його еволюційний характер, а і прогнозовані тенденції, вказуючи на необхідність стратегічної інтеграції та постійної чутливості до сучасних вимог та викликів суспільства. Доведено, що зміст концепцій брендингу неперервно трансформується під впливом суспільних, технологічних та економічних змін, реагуючи на потреби споживачів та вимоги ринку.

Біографія автора

Сергій Газуда, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Посилання

Nagornyak, T. (2009). Krayina yak brend. Natsionalnyi brend «Ukraina» [The country as a brand. National brand "Ukraine"]. Stratehichnyy menedzhment – Strategic management, 9, 220–229.

Braun, E.(2008). City Marketing. Towards an Integrated Approach. Rotterdam: Erasmus Research Institute of Management.

De Chernatony, L. (1999). Brand Management through Narrowing the Gap between Brand Identity and Brand Reputation. Journal of Marketing Management, 15, 157–179. https://doi.org/10.1362/026725799784870432.

Copeland, M. (1923). Relation of Consumers. Buying Habits to Marketing Methods. Harvard Business Review, 1, 282–289.

Cunningham, R. (1956). Brand Loyalty-What, Where, How Much. Harvard Business Review, 34, 116–128.

Fournir, S. (1998). Consumers and their brands: Developing relationship theory in consumer research. Journal of Consumer Research, 24(4), 343–373. https://doi.org/10.1086/20951510.

Marquardt, R., Makens, J., Larzelere, H. (1965). Measuring the Utility Added by Branding and Grading. Journal of Marketing Research, 2, 45-50. https://doi.org/ 10.1177/002224376500200106.

Martineau, P. (1958). The Personality of the Retail Store. Harvard Business Review, 36, 47-55.

Kapferer, J.-N. (1992). Strategic brand management: New approaches to creating and evaluating brand equity. New York: The Free Press.

Kotler, Р., Haider, D., Rein, І. (1993). Marketing Places: Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations. Free Press. https://books.google.com.ua/books/about/Marketing_Places.html?hl=ru&id=luTtAAAAMAAJ&redir_esc=y.

Levy, M. (1959). Symbols for Sale. Harvard Business Review, 37, 117-124. https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=3507955.

Trout, J., Ries, A. (1972). Positioning cuts through chaos in marketplace. Advertising Age.

Thorsten Hennig-Thurau, Edward C. Malthouse, Christian Friege, Sonja Gensler, Lara Lobschat, Arvind Rangaswamy and Bernd Skiera. The Impact of New Media on Customer Relationships (First published online August. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/1094670510375460.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-12

Як цитувати

Газуда, С. . (2023). Еволюційні підходи до концепцій розвитку брендингу. Науковий вісник Полісся, (2(27), 53–61. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2023-2(27)-53-61

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ