Еволюційні підходи до концепцій розвитку брендингу
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2023-2(27)-53-61Ключові слова:
розвиток брендингу регіонів; бренд; брендинг; агарний регіон; концепція брендингу; стратегії брендування; цінність; споживачАнотація
Статтю присвячено дослідженню еволюційних підходів до обґрунтування процесу розвитку брендингу регіонів. Здійснено аналіз наукової літератури, який засвідчив значну увагу вчених до питань брендингу регіонів. Досліджено етапи розвитку брендингу, що засвідчило не лише його еволюційний характер, а і прогнозовані тенденції, вказуючи на необхідність стратегічної інтеграції та постійної чутливості до сучасних вимог та викликів суспільства. Доведено, що зміст концепцій брендингу неперервно трансформується під впливом суспільних, технологічних та економічних змін, реагуючи на потреби споживачів та вимоги ринку.
Посилання
Nagornyak, T. (2009). Krayina yak brend. Natsionalnyi brend «Ukraina» [The country as a brand. National brand "Ukraine"]. Stratehichnyy menedzhment – Strategic management, 9, 220–229.
Braun, E.(2008). City Marketing. Towards an Integrated Approach. Rotterdam: Erasmus Research Institute of Management.
De Chernatony, L. (1999). Brand Management through Narrowing the Gap between Brand Identity and Brand Reputation. Journal of Marketing Management, 15, 157–179. https://doi.org/10.1362/026725799784870432.
Copeland, M. (1923). Relation of Consumers. Buying Habits to Marketing Methods. Harvard Business Review, 1, 282–289.
Cunningham, R. (1956). Brand Loyalty-What, Where, How Much. Harvard Business Review, 34, 116–128.
Fournir, S. (1998). Consumers and their brands: Developing relationship theory in consumer research. Journal of Consumer Research, 24(4), 343–373. https://doi.org/10.1086/20951510.
Marquardt, R., Makens, J., Larzelere, H. (1965). Measuring the Utility Added by Branding and Grading. Journal of Marketing Research, 2, 45-50. https://doi.org/ 10.1177/002224376500200106.
Martineau, P. (1958). The Personality of the Retail Store. Harvard Business Review, 36, 47-55.
Kapferer, J.-N. (1992). Strategic brand management: New approaches to creating and evaluating brand equity. New York: The Free Press.
Kotler, Р., Haider, D., Rein, І. (1993). Marketing Places: Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations. Free Press. https://books.google.com.ua/books/about/Marketing_Places.html?hl=ru&id=luTtAAAAMAAJ&redir_esc=y.
Levy, M. (1959). Symbols for Sale. Harvard Business Review, 37, 117-124. https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=3507955.
Trout, J., Ries, A. (1972). Positioning cuts through chaos in marketplace. Advertising Age.
Thorsten Hennig-Thurau, Edward C. Malthouse, Christian Friege, Sonja Gensler, Lara Lobschat, Arvind Rangaswamy and Bernd Skiera. The Impact of New Media on Customer Relationships (First published online August. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/1094670510375460.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).