Стратегія розвитку конкурентоспроможного регіону на основі його брендування
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2024-1(28)-176-186Ключові слова:
стратегія розвитку; конкурентоспроможність; регіон; брендинг регіону; позиціонування; комунікації; стейкхолдериАнотація
Основною метою дослідження є визначення основних практичних підходів до формування стратегії розвитку регіону на основі його брендування. У роботі доведено, що створення реальних засад стійкого соціально-економічного розвитку територій, добробут населення регіону має бути зосередженим на активному використанні власного потенціалу, ресурсів, специфіки та особливостей місцевості та унікальності самого регіону. Визначено, що стратегія регіонального розвитку має орієнтувати регіон на підвищення його конкурентоспроможності та виокремлення його
особливостей серед інших на основі заходів маркетингу територій у контексті формування бренду кожного окремого регіону. На основі аналізу визначено, що створення ефективного бренду регіону дає можливість активізувати внутрішні особливості та резерви регіонального розвитку, стимулювати розвиток малого та середнього підприємництва в регіоні, формувати сприятливе середовище для залучення інвестицій в
регіон. Представлено визначення маркетингу території в контексті створення бренду регіону. Виявлено складові дизайну регіону. Запропоновано основні маркетингові регіональні стратегії та основні етапи їх підготовки з урахуванням можливостей створення його бренду.
Посилання
Derzhavna stratehiia rehionalnoho rozvytku na 2021- 2027 roky ta plan zakhodiv z yii realizatsii [State regional development strategy for 2021-2027 and a plan of
measures for its implementation]. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/695-2020-%D0%BF#Text.
Solohub, D. (2024). Shcho take brend i yake yoho pryznachennia? [What is a brand and what is its purpose?]. (n.d.). https://contentwriter.com.ua/shcho-take-brend.
ID Marketing (2024). https://idmarketing.com.ua/brending-regyoniv-ta-marketyngterytoriy.
Kolesnytska, N. (2024). Alhorytmy formuvannia rehionalnykh brendiv [Algorithms for the formation of regional brands]. Osvita Rehionu – Education of the region.
https://social-science.uu.edu.ua/article/1005.
Kalinichenko, S., Spodar, K., Hribnik, A., Kholodok, V., Lahodiienko, V. (2022). Osoblyvosti formuvannia brendynhu terytorii [Peculiarities of formation of territory
branding]. Modelyuvannya ta rozvytok ekonomichnykh system – Modeling the Development of the Economic Systems, (3), 87-91. https://mdes.khmnu.edu.ua/index.
php/mdes/article/view/85.
Dinnie, K. (2004) Place-branding: overview of an emerging literature. Placebranding, 106-110.
Nahorniak, T.L. (2014) Brendynh terytorii u suchasnykh politychnykh praktykakh [Branding of territories in modern political practices]. Politolohiia – Political
Science, (3), 53-58.
Zabarna, E.M. (2024). Innovatsiini investytsii yak transformatsiia ta stalyi rozvytku rehioniv Ukrainy u povoiennyi period [Innovative investments as transformation
and sustainable development of the regions of Ukraine in the post-war period] Ekonomika ta suspilstvo –Economy and society, (59). https://doi.org/10.32782/2524-
/2024-59-103.
Brendynh i marketynh terytorii Federatsiia kanadskykh munitsypalitetiv (2019). [Branding and marketing of territories of the Federation of Canadian Municipalities].
Proiekt mizhnarodnoi tekhnichnoi dopomohy «Partnerstvo dlia rozvytku mist». http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/
/09/Case_Study_PLEDDG_Regional_BrandingMarketing_2019.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).