ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
позитивний імідж, ділова репутація, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні перевагиАнотація
У статті розглянуто сутність понять «позитивний імідж» та «ділова репутація» у відношенні підприємства. Зазначено мету формування іміджу та ділової репутації за умови функціонування у ринковому середовищі, яке передбачає перманентний стан конкурентної боротьби. Позитивний імідж та ділова репутація розглянуто як конкурентні переваги підприємства.Посилання
Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку / О. В. Ткачук // Держава та регіони. - 2006. - №6. - С. 297-299.
Шпенов Д. «Ділова репутація», визначення поняття, вплив на ступінь захисту [Електронний ресурс]. / Д. Шпенов // Всеукраїнська мережа «Ліга: закон». - Режим доступу : http://news.ligazakon.ua/news/2011.
Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 від 02.12.2010 № 2755-VI [Електронний ресурс]. / Верховна Рада України. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.
Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV [Електронний ресурс]. / Верховна Рада України. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436-15.
Алешина И. В. Корпоративный имидж: стратегический аспект [Електронний ресурс]. / И. В. Алешина. - Режим доступу : http://www.cfin.ru/press/marketing/1998-1/04.shtml.
Сизоненко В. О. Сучасне підприємництво : довідник / В. О. Сизоненко. – К. : Знання-Прес, 2007. – 440 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).