МОДЕЛІ АНАЛІЗУ СЕРЕДОВИЩА БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ ТНК
Ключові слова:
модель аналізу, міжнародне бізнес-середовище, транснаціональна корпораціяАнотація
В статті досліджено еволюцію системного вивчення зовнішнього середовища бізнес-діяльності ТНК. Узагальнено найбільш розповсюджені та застосовувані моделі аналізу середовища. Обґрунтовано оптимальний підхід до вивчення сучасного турбулентного бізнессередовища.Посилання
Бейкер, М. Дж. Маркетинг – философия или функция? / Бейкер М. Дж. // Теория маркетинга / под ред. М. Бейкера. – СПб. : Питер, 2002. – С. 293-310.
Фроленко, О. М. Бізнес-середовище підприємства : методичні підходи до його стратегічного аналізу / О. М. Фроленко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2012. – № 9 (136). – С. 145-150.
Diffenbach, J. Corporate Environmental Analysis and Large US Corporations / J. Diffenbach // Long Range Planning. – 1983. – Vol. 16. – № 3. – P. 107–116.
Грибов, В. Д. Основы бизнеса: учебное пособие для студентов / В. Д. Грибов. – М. : Финансы и статистика, 2000. – 159 с.
John, D. Daniels. International Business: Environments and Operations / John D. Daniels, Ernest W. Ogram, Jr., Lee H. Raderbaugh. – Mass. : Addison-Wesley, 1976.
Циганкова, Т. М. Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник / Т. М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2001. – 132 с.
Циганкова, Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технологі : монографія / Т. М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2004. – 400 с.
Симионова, Н. Е. Методы анализа рынка / Н. Е. Симионова. – М. : Эксп. Бюро, 2000. – 128с.
Полонець, В. Чи варто використовувати PEST- i SLEPT-аналізи у стратегічному маркетингу? / В. Полонець // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 4. – С. 47-50.
Маркова, В. Д. Стратегический менеджмент : курс лекций / В. Д. Маркова, С. А. Кузнецова. – М. : ИНФРА-М ; Новосибирск : Сибирское соглашение, 1999. – 288 с.
Роузфілд, Стівен. Порівнюємо економічні системи : культура, багатство та влада в ХХІ столітті / С. Роузфілд ; пер. В. Вишенська. – К. : К.І.С., 2005. – 370 с.
Гайдаенко, Т. А. Маркетинговое управление / Т. А. Гайдаенко. – М. : ЭКСМО, 2006. – 496 с.
Данько, Т. П. Количественные методы в маркетинге / Т. П. Данько, И. И. Скоробогатых. – СПб. : Питер, 2005. – 384 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).