ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ В СУДОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ ОБСТАВИН ПОВІТРЯНОЇ АВАРІЇ
Ключові слова:
освіта, технології, навчання, військові льотчикиАнотація
Актуальність теми дослідження. Автори вирішують наступні праксеологічні питання: Як ми сприймаємо небезпечну ситуацію в польоті, польот і авіаційну аварію? Які основні етапи дослідження ми використовуємо? Як застосувати методологію ситуативного управління для розслідування обставин авіаційної аварії? Постановка проблеми. У статті проаналізовано сучасний стан інформаційних питань при розслідуванні повітряних аварій у військовій та цивільній авіації з використанням методології ситуаційного управління криміналістичними процесами. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Невід'ємною частиною цього розвитку є також розробка концепції розвитку ВПС з акцентом на підготовку персоналу та рівень польотних операцій та безпеку польотів. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Судово-медичне розслідування авіаційних подій та інцидентів сприймається як специфічна область застосування судової інженерії. Постановка завдання. Основним результатом статті є пропозиція розслідування обставин авіаційних аварій у військовій та цивільній авіації. Виклад основного матеріалу. Ми використовуємо засоби аналізу та синтезу, експертний метод з індуктивним методом, заснований на тісних спостереженнях і експериментах / дослідженні на місцевості, в авіаційній практиці. Висновки. Тому необхідно підпорядкувати постійній увазі теоретичний і практичний рівень. Деякі конкретні питання, що розглядаються в монографії, можуть бути розширені з подальшими пропозиціями та окремими питаннями для розгляду в рамках наукової бази збройних сил.Посилання
Noon, K. R. (2001). Forensic Engineering Investigation. Florida, USA: CRC Press LLC [in English].
Fuchs, P., Novak, P., Saska, T., Smida, J., Dvorak, Z., Kelemen, M. & Sousek, R. (2010). Simulation of dangerous substances outflows into the environment because of traffic accidents by dangerous substances transport”, in Sánchez, M. (ed.), the 14th world multi-conference on systemics, cybernetics and informatics, WMSCI 2010 proceedings, volume 1, 204-207 [in English].
Dvorak, Z., Cekerevac, Z., Kelemen, M. & Sousek, R. (2010). Enhancing of security on critical accident locations using telematics support”, in Sánchez, M. (ed.), International conference on society and information technologies, ICSIT 2010 proceedings, April 6th-9th, 414-417 [in English].
Balatka, M., Fuchs, P., Kamenicky, J., Sousek, R. & Kelemen, M. (2011). Exposure of the environment and surface water by dangerous liquid - the slop outflow model, in Sánchez, M. (ed.), 15th World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics, Proceedings, Volume III, July 19th - July 22nd, 280-284 [in English].
Kelemen, M. & Blišťanová, M. (2014). Logistic Modelling to handle the Threat of Floods - The Bodva River example, in Curran Associates, Inc. (eds.), 14th International Multidisciplinary Scientific GeoConference, SGEM 2014 Conference Proceedings, Volume III, 715-723 [in English].
Kompis, V., Qin, QH., Fu, ZJ., Chen, CS., Droppa, P., Kelemen, M. & Chen, W. Parallel computational models for composites renforced by CNT-fibres, Engineering Analysis with Boundry Elements. 36, 1/2012, 47-52 [in English].
Vágner, J. & Pappová, E. (2014). Comparison of Radar Simulator for Air Traffic Control”, Naše more, 61(1-2), 31-35 [in English].
Pavolová, H., & Tobisová, A. (2013). The Model of Supplier Quality Management in Transport Company, Naše more, 60 (5/6), 123-126 [in English].
Kuzma, D., Korba, P., Hovanec, M. & Dulina, L. (2016). The Use of CAX System as a Tool Modeling Construction Element in the Aviation Industry”, Naše more, 63(3) SI, 134-139 [in English].
Fözö, L., Andoga, R. & Madarász, L. (2009). Advanced anytime control algorithms and modeling of turbojet engines, in Rudas, I.J., Fodor, J. & Kacprzyk, J. (eds.), Computational intelligence and informatics, the 10th international symposium of Hungarian researchers, proceedings, November 12-14, 83-94 [in English].
Nečas, P. & Kelemen, M. (2009). Call for more security: Technology revolution wanted”, in Vintr, Z. (ed.), International conference on Military Technologies, 9, 246-250 [in English].
Bučka, P., & Kelemen, M. (2009). Requirements related to the Slovak Republic´s Air Force, in Vintr, Z. (ed.), Interna-tional conference on Military Technologies, 5-9, 282-289 [in English].
Hovanec, M. (2016). Digital factory as a prerequisite for successful application in the area of ergonomics and human factor, Theoretical Issues in Ergonomics Science, 18(1), 35-45 [in English].
Andoga, R., Fozo, L., Judicak, J., Breda, R., Szabo, S., Rozenberg, R. & Dzunda, M. (2018). Intelligent Situational Control of Small Turbojet Engines, INTERNATIONAL JOURNAL OF AEROSPACE ENGINEERING, 2018, 16 [in English].
Draganová, K., Moucha, V., Volcko, T. & Semrád, K., (2017). Non-Stationary Noise Analysis of Magnetic Sensors using Allan Variance, Acta Physica Polonica, 131(4), 1126-1128 [in English].
Semrád, K., Lipovský, P., Cernan, J. & Jurčovič, M. (2014). Analysis of all composite wing design containing magnetic microwires, in Trebuňa, F. (ed.). Modelling of Mechanical and Mechatronic systems, 6th Conference on Modelling of Mechanical and Mechatronic systems (MMaMS), 428-434 [in English].
Socha, V., Socha, L., Szabo, S., Hanak, K., Gazda, J., Kimlickova, M., Vajdova, I., Madoran, A., Hanakova, L., Nemec, V., Puskas, T., Schlenker J. & Rozenberg, R. (2016). Training of pilots using flight simulator and its impact on pilot-ing precision, in Ostaševičius, V. (ed.), Transport Means 2016, Proceedings of the International Conference, 5-7, 374-379 [in English].
R. Rozenberg, V. Socha, L., Socha, S. Szabo & Nemec, V. (2016). Critical elements in piloting techniques in aerobatic teams, in Ostaševičius, V. (ed.), Transport Means 2016 - Proceedings of the International Conference, October, 5-7, 444-449 [in English].
Ďurčo, S., Sabo, J., Rozenberg, R. & Miţenková, Ţ. (2017). Means of CPDLC using with ATC procedures in terminal maneuvering area”, in Hrubý, M. (eds.), Distance Learning, Simulation and Communication 2017, proceedings, May 5-9, 2017, 62-67 [in English].
Kelemen, M., Nečas, P., Terem, P. (2010). Advanced aerospace management of integrated education and training towards comprehensive security, INCAS BULLETIN, 2 (3/ 2010), 45 – 49 [in English].
Nečas, P., Kelemen, M. & Sopóci, M. (2009). Infor-mation operations and media: Beyond the Security Scope? in Stanciu, L. (ed.), 15th International Conference the Knowledge-based Organization: Military Sciences. Security and Defence, Conference Proceedings 1, November 26-28, 2009, 96-103 [in English].
Kaľavský, P., Socha, V., Socha, L., Kutílek, P., Gazda, J. & Kimličková, M. (2015). Conditions for Abandonment Out of a Helicopter Using Personal Rescue Parachute, in Stefek, A. & Krivanek, V. (eds.). International Conference on Military Technologies Location, Book Series: INTERNATIONAL CONFERENCE ON MILITARY TECHNOLOGIES, MAY 19-21, 467-471[in English].
Sopóci, M., Kelemen, M. & Nečas, P. (2009). Military Management in 21 century and Transformation of Army”, in Stanciu, L. (ed.), 15th International Conference the Knowledge-based Organization: Military Sciences. Security and Defence, Conference Proceedings 1, 138-142 [in English].
Let-1-5. (2001). Bezpečnosť letov. [Flight Safety]. Bratislava, Slovakia: Ministry of Defence [in English].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).