ЯКІСТЬ В ПАРАДИГМІ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2019-2(18)-163-170Ключові слова:
управління інформаційно-комунікаційним потенціалом, якість, якість управління, якість управлінського рішення, управління якістю, ситуація, розвиток, адекватність, інформаційнаАнотація
Актуальність теми дослідження. Під впливом соціально-економічного розвитку змінюється парадигма управління потенціалом, трансформуючись в систему знань, що адекватна умовам. Постановка проблеми. Перенасичення бізнес-середовища інформацією та невідповідність засобів комунікації викликає організаційний хаос, який перешкоджає досягненню цілей і знижує якість управління підприємством. Науковим підґрунтям для вирішення цієї проблеми є дослідження відповідності парадигми та її якісних критеріїв.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Систему поглядів на управління потенціалом формували в своїх працях такі провідні вчені і дослідники, як І. Ансофф, П. Друкер, Ф. Тейлор, Е. Мейо, О. Білорус, О. Скаленко, О. Терещенко, О. Федоніна М. Шепелєв та інші.
Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Діалектику управлінської парадигми інформаційно-комунікаційного потенціалу та зміни її положень не досліджували в період інформатизації економіки; недостатньо враховували якісні аспекти формування.
Постановка завдання. Обґрунтувати сутність нової парадигми управління інформаційно-комунікаційним потенціалом підприємства в умовах сучасної економіки; визначити роль і місце якості в контексті адекватності ситуації.
Виклад основного матеріалу. Досліджено трансформації парадигми на сучасному етапі соціально-економічного розвитку, сутність понять, характерні ознаки і роль якості в забезпеченні адекватності управління інформаційно-комунікаційними можливостями під впливом зміни ситуацій.
Висновки. Обґрунтовано сутність і діалектику парадигми управління інформаційно-комунікаційним потенціалом підприємства в умовах розвитку інформаційно-знаннєвої економіки. Розроблено архітектуру якості та визначено роль і характерні ознаки якісного управління в контексті адекватності конкретній ситуації
Посилання
Глухов, В. В. Системные аспекты в теории управления / В. В. Глухов // Информатика, теле коммуникации и управление. – 2013. – № 6. – С. 10-14.
Дрогобыцкий, И. Парадигма организационного менеджмента / И. Дрогобыцкий // Вектор науки ТГУ. Экономика и управление. – 2012 – № 1 (8). – С.43-57.
Гудзь, О. Є. Трансформація парадигми управління підприємств основі інформаційно-комунікаційних технологій / О. Є. Гудзь, Н. С. Прокопенко // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). – С.16-24.
Лохман, Н. В. Парадигма розвитку потенціалу [Електронний ресурс] / Н. В. Лохман // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2018. – Вип. 26 (1). – С. 115-120. – Режим доступу: http: //nbuv.gov.ua/ Nvuevcg2018 26(1)_24.
Гайдей, О. О. Управління змінами на підприємстві / О. О. Гайдей // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2015. – № 3 (19). – С. 71–75.
Осипенко, Л. О. Філософія управління як нова парадигма керування складними соціально-економічними системами / Л. О. Осипенко // Вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2013. – Вип. 52. – С. 189-199.
Гусєва, О. Ю. Дослідження парадигмальних підходів до управління якісними змінами на підприємствах [Електронний ресурс] / О. Ю. Гусєва // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. – 2012. – № 4. – С. 130-139. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2012_4_20.
Березін, О. В. Завдання та механізм якісної оптимізації структури потенціалу підприємства / О. В. Березін // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. – 2017. – Вип. 4 (40). – С. 20–28.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).