МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІАГНОСТИКИ В КОМПАНІЯХ З ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНИМ РОЗПОДІЛОМ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2410-9576-2020-1(20)-36-42

Ключові слова:

організаційна діагностика, децентралізоване виконання роботи, організаційний розвиток

Анотація

Актуальність теми дослідження. Сучасний розвиток цифрових технологій керується мегатрендами. Компанії слідують цим тенденціям і намагаються поширити цифрові рішення на всі сфери бізнесу. Постановка проблеми. Застосування цифрових інструментів було б особливо практичним для компаній з децентралізованим розподілом працівників. Однак вони ще не повністю реалізовані, оскільки технологічний потенціал ще недостатньо вивчений і використаний для описаних цілей. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Аналіз наукових публікацій показав, що в даний час цифрові інструменти все ще не отримали широкого застосування для організаційних цілей. Крім того, багато діагностичних функцій все ще переважно виконуються людиною. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. В ході аналізу наукових публікацій існуючих інструментів організаційної діагностики, ми зіткнулися з відсутністю посилань на повністю цифрові рішення. Постановка завдання. Завдання полягає в аналізі того, які з обстежених критеріїв і дисфункцій організації можуть бути діагностовані цифровими інструментами; як можна замінити відомі аналогові методи; які переваги та недоліки цифрового організаційного аналізу, а також які вимоги повинні бути виконані для його впровадження. Виклад основного матеріалу. У цій статті ми порівнюємо звичайні і узагальнені повністю дігіталізіровані інструменти для організаційної діагностики, щодо одинадцяти відібраних критеріїв і сімнадцяти дисфункцій. Відповідно до вимог керівництва компанії, організаційна діагностика проводиться в три етапи. Більшість застосовуваних методів засновані на опитуваннях, інтерв'ю, тестах, спостереженнях, обговореннях та аналізі документації. Висновки. Дослідження показує, що використання цифрових інструментів скорочує кількість етапів діагностики і забезпечує менший обсяг ресурсів для реалізації. Проте, витрати, необхідні для проектування систем діагностики, дуже високі і вимагають виконання загальних і специфічних вимог. У цій статті ми розглядаємо загальні вимоги до цифрових інструментів для організаційної діагностики.

Біографія автора

Olena Viktorivna Skrynnyk, Sumy State University

postgraduate student

Посилання

Barão, A., Da Silva, A.R. (2012) What is the value of your network? Proceedings of the 2012 IEEE/WIC/ACM International Conference on Web Intelligence and Intelligent Agent Technology Workshops, WI-IAT 2012 6511690. (pp. 265-269) DOI: 10.1109/WI-IAT.2012.267 [in English].

Dietscher, C., Pelikan, J. (2016) Health-literate healthcare organizations: Feasibility study of organizational self-assessment with the Vienna tool in Austrian hospitals [Gesundheitskompetente Krankenbehandlungsorganisationen: Machbark eitsstudie zur organisationalen Selbstbewertung mit dem Wiener Instrument in österreichischen Krankenhäusern]. Pravention und Gesundheitsforderung, 11 (1), 53-62. DOI: 10.1007/s11553-015-0523-0 [in German].

Farris, J. A., van Aken, E. M., Letens, G., Chearksul, P., Coleman, G. (2011). Improving the performance review process: A structured approach and case application. International Journal of Operations and Production Management, 31(4), 376-404. DOI: 10.1108/01443571111119524 [in English].

Goffnett, S. P., Lepisto, L., Hayes, R. (2016). Using the socio-economic approach to management to augment Lean Six Sigma. International Journal of Productivity and Performance Management, 65 (1), 80-97 DOI: 10.1108/IJPPM-02-2014-0028 [in English].

Govender, P., Parumasur, S.B. (2016). Organizational diagnosis, the stepping stone to organizational effectiveness. Corporate Board: Role, Duties and Composition, 12(2) (Continued 1), 65-76. https://virtusinterpress.org/IMG/pdf/1022495_cbv12i2c1art1.pdf [in English].

Immordino, K.M. (2017). Organizational assessment and improvement in the public sector workbook. DOI: 10.1201/b15860 [in English].

Mathieu-Fritz, A., Smadja, D., Espinoza, P., Esterle, L. (2012). Telemedicine and geriatrics. Older patients' place in the telegeria network of remote medical consultation facilities [Télémédecine et gériatrie: La place du patient âgé dans le dispositif de consultations médicales à distance du réseau télégéria]. Gerontologie et Societe, 141 (2), 117-127 DOI: 10.3917/gs.141.0117 [in French].

Nathan Perkins, L., Valerdi, R., Nightingale, D., Rifkin, S. (2010). Organizational assessment models for enterprise transformation. 20th Annual International Symposium of the International Council on Systems Engineering, INCOSE, 1, 809-823. DOI: 10.1002/j.2334-5837.2010.tb01106.x [in English].

Oltmanns, G.V. (2004). Organization and staff renewal using assessment. Library Trends, 53(1), 156-171 https://www.ideals.illinois.edu/bitstream/handle/2142/1031/LT-53-1.pdf [in English].

Prigozhin, A.I. (2003) Methods of organizational development. [Metody razvitiya organizatsiy]. Moscow: MCFJeR [In Russian].

Sayadi, S., Sheikh, A., Oskouei, S.K.M. (2015). Identifythe organizational culture of Saderat bank in Tehran and determine its relationship with employees performance. Research Journal of Applied Sciences, 10(10), 531-535. DOI: 10.3923/rjasci.2015.531.535 [in English].

Sergio, M. V., Juan, M. R., Roberto, H. S. (2018). Complexity and dynamics, the need to consider them in organizational assessment [Complejidad y dinámica, la necesidad de considerarlas en la evaluación organizacional]. Revista de Ciencias Sociales, 24(2), 9-23. http://www.scielo.org.ve/scielo.php?script=sci_issuetoc&pid=1315-951820180002&lng=en&nrm=iso [in English].

Van Breukelen, W., Makkenze, S., Waterreus, R. (2014). The core aspects of the new way of working and a checklist to measure these aspects [Kernaspecten van het nieuwe werken en een checklist om deze in kaart te brengen]. Gedrag en Organisatie, 27 (2), 157-187. Retrieved from https://www.gedragenorganisatie.nl/inhoud /tijdschrift_artikel/GO-27-2-157/Kernaspecten-van-Het-Nieuwe-Werken-en-een-checklist-om-deze-in-kaart-te-brengen [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-19

Як цитувати

Skrynnyk, O. V. (2021). МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІАГНОСТИКИ В КОМПАНІЯХ З ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНИМ РОЗПОДІЛОМ ПРАЦІВНИКІВ. Науковий вісник Полісся, (1(20), 36–42. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2020-1(20)-36-42

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ