№ 1(20) (2020)

НАУКОВИЙ ВІСНИК ПОЛІССЯ

Науковий економічний журнал

Зміст

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ ДЕТЕРМІНАНТІВ РУХУ ПРЯМИХ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ ПІД ЧАС ОЦІНКИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ PDF (English)
Oleksii Valentynovych Lyulyov, Bogdan Andriiovych Moskalenko 6-11
КРИТЕРІЇ ТА ОБМЕЖЕННЯ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ В ПЕРЕРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ PDF
Оксана Володимирівна Ярошевська, Микита Михайлович Залунін 12-19
ВИМІРЮВАННЯ ТРАНСАКЦІЙНИХ ВИТРАТ В УКРАЇНСЬКІЙ ЕКОНОМІЦІ PDF
Олена Олегівна Стрижак 20-27
ПАРАДИГМА ІНКЛЮЗИВНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ PDF PDF (English)
Marian Mykolajovych Tripak, Shevchuk Stanislavivna Shevchuk 28-35
МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІАГНОСТИКИ В КОМПАНІЯХ З ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНИМ РОЗПОДІЛОМ ПРАЦІВНИКІВ PDF (English)
Olena Viktorivna Skrynnyk 36-42

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ РИНКОВИХ ЗМІН PDF
Ксения Михайловна Хаустова, Мирослава Василівна Чорій, Тетяна Іванівна Ільтьо 43-48

ФІНАНСИ. БАНКІВСЬКА СПРАВА

ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ЗМІНИ В ЕКОСИСТЕМІ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ PDF (English)
Nataliia Mykolaivna Pantielieieva, Natalia Vasylivna Rogova, Svitlana Volodymyrivna Zaporozhets, Natalia Mykolaivna Tretiak 49-59
РОЛЬ ТА ФУНКЦІЇ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКУ У ФІНАНСОВІЙ СИСТЕМІ PDF
Вікторія Юріївна Дудченко 60-66
МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ БАНКІВ АНГЛОСАКСОНСЬКОЇ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ PDF
Марина Михайлівна Король 67-74
ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ БАНКІВ В УКРАЇНІ PDF
Тетяна Петрівна Гончаренко 75-84
АНАЛІЗ ПОДАТКОВОГО СТИМУЛЮВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ PDF
Анастасія Вікторівна Самойлікова 85-91

МЕНЕДЖМЕНТ

INFORMATION SUPPORT ISSUES OF RISK MANAGEMENT OF SOCIALLY RESPONSIBLE CORPORATIONS PDF
Serhii Fedorovich Lehenchuk, Iryna Mykolayivna Vygivska, Tatiana Petrivna Barchak 92-103

МАРКЕТИНГ

БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ПОНЯТЬ «ЕКОЛОГІЧНИЙ РИЗИК» ТА «МАРКЕТИНГ» PDF
Олена Михайлівна Коробець 104-110