РОЗВИТОК РИНКУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Вікторія Петрівна Гмиря Черкаський інститут банківської справи Університет банківської справи Національного банку України, Україна

Ключові слова:

аграрна продукція, ринок, ціноутворення, кредитування

Анотація

Сучасний етап розвитку української економіки характеризується кардинальною зміною макроекономічного середовища АПК, яке проявляється, насамперед, у підвищенні залежності матеріального становища товаровиробників від результатів збуту продукції. При цьому особливу увагу слід приділяти удосконаленню розвитку ринку аграрної продукції в Україні. Необхідною умовою розвитку інфраструктури ринку аграрної продукції в Україні є формування закономірностей попиту та пропозиції основної аграрної продукції. Систематизовано погляди науковців на зміст та складові інфраструктури ринку аграрної продукції в Україні. Умовою досягнення максимальної ефективності розроблених заходів є увага держави та місцевих органів влади до проблем сільського господарства, а також системність і послідовність у їх реалізації.

Біографія автора

Вікторія Петрівна Гмиря, Черкаський інститут банківської справи Університет банківської справи Національного банку України

кандидат економічних наук, доцент кафедри банківської справи

Посилання

Кабдулліна Г. Механізми підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва Північного Казах-

стану / Г. Кабдулліна // Актуальні проблеми економіки. - 2012 - № 11 (137) - С. 347-353.

Статистичний щорічник України за 2014 рік / Електронне видання. Електронний ресурс: Режим доступу:

https://ukrstat.org/uk/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm

Статистичний збірник «Україна у цифрах 2014 рік» / Електронне видання. Електронний ресурс: Режим доступу:

https://ukrstat.org/uk/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm

Гуторов А.О. Корпоратизація сільського господарства в Україні / А.О. Гуторов // Економіка і прогнозування. -

- № 4. - С. 84.

Лозинська Т. Тенденції розвитку аграрного ринку в контексті державного регулювання / Т. Лозинська, Г. Пасемко // Публічне управління: теорія та практика. – 2011. – № 1(5). – С. 162-168.

Дудар Т.Г. Формування ринку конкурентоспроможної агропродовольчої продукції: теорія, методика, перспек-

тиви: Монографія / Т.Г. Дудар, В.Т. Дудар. – Тернопіль: Економічна думка, 2009. – 246 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гмиря, В. П. (2015). РОЗВИТОК РИНКУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ. Науковий вісник Полісся, (2 (2), 17–22. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/51342

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ