УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ СИСТЕМАМИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліївна Рябова Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-6333-3118
  • Ігор Будимимрович Рябов Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-7912-932X

Ключові слова:

система маркетингової взаємодії, споживання, поведінка споживачів, диспозиція

Анотація

В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках.

Біографії авторів

Тетяна Анатоліївна Рябова, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, PRтехнологій та логістики

Ігор Будимимрович Рябов, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Посилання

Балабаниць А. В. Концептуальна модель інтегрованого управління системою маркетинговою взаємодією / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету.– 2009. – № 3. Т.1 – С. 63-67.

Дойль П. Менеджмент: стратегия и практика / П. Дойль – СПб.: Питер, 1999. -560 с.

Загородній А. Г. Формування інформаційної системи управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції / А. Г. Загородній, З. О. Коваль, В. Д. Шквір // Вісник нац. ун-ту „Львівська політехніка”–2005. – №.526 – С. 549- 557.(Серія: Логістика).

Коваль З. О. Напрями удосконалення регулювання взаємин виробників і посередників / З. О. Коваль // Галицький економічний вісник Тернопільського державного технічного університету ім. І. Полюя. – Тернопіль, - 2005. - № 2– С. 44-48.

Рябова Т. А. Особливості поведінки споживачів на промисловому ринку / Т. А. Рябова // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наук. праць. – Випуск 239 : В 5 т. – Т. IV. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2008. – С. 788-794.

James, E. Lynch The Marketing Concept : Putting the Theory into Practice / Author(s): Graham J. Hooley, James E. Lynch, Jenny Shepherd // Journal: European Journal of Marketing, Year: 1990. Page: 7 – 24

##submission.downloads##

Як цитувати

Рябова, Т. А., & Рябов, І. Б. (2016). УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ СИСТЕМАМИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Науковий вісник Полісся, (1(5), 105–109. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/74041

Номер

Розділ

МАРКЕТИНГ