ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СЛУЖБИ КОНТРОЛІНГУ У СТРАХОВИХ КОМПАНІЯХ

Автор(и)

Ключові слова:

контролінг, страховий контролінг, страхова компанія, матричний метод, управління, структура

Анотація

У статті досліджено особливості створення служби контролінгу у страхових компаніях. Зокрема, визначені та описані основних причин запровадження системи страхового контролінгу, проаналізовано переваги та недоліки створення служби контролінгу у межах діяльності страхової компанії. Також метою систематизації можливих варіантів створення зазначеної служби було виділено мінімум 6 моделей формування відділу страхового контролінгу, які були ідентифіковані за допомогою застосування матричного підходу до визначення таких моделей, який полягає синтезі таких ознак: територіальне функціонування страхової компанії, структура основних, реальних власників страхової компанії. Теоретичний базис дослідження створення системи контролінгу у межах діяльності страхової компанії був поглиблений вивченням можливих способів побудови внутрішньої структури самого відділу контролінгу.

Біографії авторів

Сергій Миколайович Шкарлет, Чернігівський національний технологічний університет

доктор економічних наук, професор кафедри теоретичної та прикладної економіки, ректор

Максим Вікторович Дубина, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування, докторант

Марина Володимирівна Тунік, ЧОД АТ Райффайзен Банк Аваль

кандидат економічних наук, начальник першого міського відділення

Посилання

Амосов, О. Ю. Контролінгові механізми в системі управління підприємством / О. Ю. Амосов // Экономика и управление. – 2012. – № 1. – С. 83–86.

Дякон, Л. Л. Організаційно-методичні основи формування служби контролінгу на підприємстві [Електронний ресурс] / Л. Л. Дякон // Збірник наукових праць Буковинського університету. – 2012. – Вип. 8. – Режим доступу : http://bukuniver.edu.ua/Applications/zbirnik/n8/index.htm.

Зоріна, О. А. Організація контролінгу в Україні: питання теорії та практики / О. А. Зоріна // Вісн. Нац. ун-ту ,,Львів. Політехніка”. – 2009. – № 647.  С. 350–355.

Карминский, А. М. Контроллинг в бизнесе: методологические и практические основы построения контроллинга в организациях / А. М. Карминский, Н. И. Оленев, А. Г. Примак. – М. : Финансы и статистика, 1998. – 256 с.

Костроміна, О. М. Роль центрів відповідальності в системі контролінгу [Електронний ресурс] / О. М. Костроміна. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/6_NITSB_2010/Economics/59306.doc.htm.

Медведев, А. Служба контроллинга на предприятии [Электронный ресурс] / А. Медведев. – Режим доступу : http://www.intalev. ua/library/articles/article.php?ID=24558.

Олексин, А. Г. Особливості функціонування служби контролінгу банку та її роль в мінімізації банківських ризиків [Електронний ресурс] / А. Г. Олексин, А. С. Толстеньова. – Режим доступу : http://www.bsfa.edu.ua/files/-konf/tolstenjova,_oleksun.pdf.

Толстеньова, А. С. Особливості функціонування служби контролінгу банку та її роль в мінімізації банківських ризиків [Електронний ресурс] / А. С. Толстеньова // Шляхи вдосконалення управління підприємствами в умовах глобальних викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Чернівці : БДФЕУ, 2012. – С. 225–229. – Режим доступу : www.bsfa.edu.ua/files/.../tolstenjova,_oleksun.p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шкарлет, С. М., Дубина, М. В., & Тунік, М. В. (2016). ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СЛУЖБИ КОНТРОЛІНГУ У СТРАХОВИХ КОМПАНІЯХ. Науковий вісник Полісся, (3(7), 150–161. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/83979

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ