ЕТИКА СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНІ ЦІННОСТІ МАЙБУТНЬОГО УПРАВЛІНЦЯ
Ключові слова:
соціально-етичні цінності, майбутній менеджер економічної сфери, особистісні якості, професійна підготовка, соціально-виховний процесАнотація
У статті обґрунтовано сутність та структуру соціально-етичних цінностей як особистісних якостей майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Доведено, що соціально-етичні цінності є невід’ємною складовою професійної підготовки студентів-менеджерів. Залежно від типу управлінської сфери визначено кілька типів поведінки менеджера. Досліджено стилі та методи управління. Акцентується увага на менеджменті, який одночасно орієнтований на розвиток як економічних, так і моральних людських відносин.Посилання
Прокофьев, А. В. Справедливость и ответственность : социально-этические проблемы в философии морали / А. В. Прокофьев. - Тула : ТГПУ, 2006. - 277 с.
Уткин, Э. А. Этика бизнеса / Э. А. Уткин. - М : Зерцало, 2000. - 256 с.
Чапка, М. Психологічні засади підготовки менеджерів / М. Чапка. - К. : МАУП, 2005. - 188 с.
Щекин, Г. В. Практическая психология менеджмента / Г. В. Щекин. - К. : Украина, 1994. - 399 с.
Zaleznik, A. Managers and leaders: are they different? / A. Zaleznik // Harvard Business Review. - 2007. - May-June. - P. 67-78.
Zaleznik, A. The managerial mystique : restoring leadership in business / A. Zaleznik. - New York : Harper and Row, 2009. - 307 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).