СТІЙКЕ ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ БАГАТОГАЛУЗЕВОЇ ЕКОНОМІКИ
Ключові слова:
малий та середній бізнес, економічний потенціал, суб’єкти підприємництва, валовий внутрішній продуктАнотація
На основі узагальнення основних підходів до застосування якісних та кількісних критеріїв для визначення суб’єктів малого та середнього бізнесу в регіональних господарських системах, розглянуто та запропоновано низку специфічних, соціально-економічних напрямів забезпечення інноваційного розвитку малого та середнього підприємництва в Україні. Обґрунтовано фактори, що впливають на формування та функціонування малого та середнього бізнесу в Україні.Посилання
Butko, M. P., Popelo, O. V. (2011). Rol maloho pidpryiemnytstva u pryskorenni protsesiv innovatsiinoho rozvytku v Ukraini [The Role of Small Entrepreneurship in Accelerating Innovation-Based Development Processes in Ukraine]. Ekonomist, № 5, pp. 49–53 [in Ukrainian].
Varnaliy, Z. S. (2008). [Small Entrepreneurship: the Fundamentals of Theory and Practice]. Kyiv : “Knowledge” Society, Kyiv Regional Organization, pp. 302 [in Ukrainian].
Vorotina, L. I. (2009). Mozhlyvosti zberezhennia pidpryiemstv sektoru maloho biznesu ekonomiky Ukrainy [Possibilities of Maintaining Enterprises of the Small Business Sector in Ukraine’s Economy]. Teoretychni ta prykladni pytannia ekonomiky: zb. nauk. pr. - Theoretical and Applied Issues of Economy : A collection of scientific papers. Kyiv : Publishing and Printing Center “Kyiv University”, Issue 19, pp. 32–38 [in Ukrainian].
Herasymchuk, Z. V., Raksha, N. V. (2009). Teoretychni zasady formuvannia konkurentnykh perevah maloho pidpryiemstva yak osnovy pidvyshchennia rivnia yoho konkurentospromozhnosti [A Theoretical Framework for Building Competitive Advantages of Small Entrepreneurship as a Basis for Raising the Degree of its Competitiveness] // Scientific bulletin of Chernihiv State Institute of Economics and Management, № 3 (4), pp. 32–41 [in Ukrainian].
Danylyshyn, B. M., Kondrashov, O. M. (2010). Derzhavna pidtrymka ta podatkove rehuliuvannia pidpryiemnytskoi diialnosti v Ukraini [Government Support for and Tax Regulation of Entrepreneurial Activities in Ukraine]. Donetsk : Yugo-Vostok Publishing House, 296 pp [in Ukrainian].
Kredisov, V. I. (2003). Pidpryiemnytstvo – vyrishalnyi faktor rozvytku krain z perekhidnoiu ekonomikoiu [Entrepreneurship as the Decisive Factor in Development of Transition Economies]. Kyiv : Znannia Ukrainy Publishing House, 327 pp [in Ukrainian].
Serova, I. A., Shapovalova, V. O. (2009). Konspekt lektsii z navchalnoi dystsypliny «Biznes-statystyka» dlia studentiv spetsialnosti 8.050110 «Prykladna statystyka» vsikh form navchannia [Notes of Lectures on the Academic Discipline “Business Statistics” for Applied Statistics Students (8.050110) of all Modes of Study]. Kharkiv : Publishing House of Kharkiv National University of Economics [in Ukrainian].
Bezuhla, L. S. (2011). Sotsialno-ekonomichni funktsii derzhavy shchodo rozvytku maloho ta serednoho pidpryiemnytstva v Ukraini [The Socio-Economic Functions of the State as Concerning Development of Small and Medium Entrepreneurship in Ukraine]. Electronic scientific professional edition “Public administration: improvement and development” № 2, pp. 143–145 [in Ukrainian].
Andreev, O. V., Vaschenko, K. O., Varnaliy, Z. S., Heets, V. M., Libanova, E. M. et al. (2010). Pro stan ta perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva v Ukraini: natsionalna dopovid [On the Status of and Prospects for Development of Entrepreneurship in Ukraine: A National Report]. Kyiv : State Committee of Ukraine for Regulatory Policy and Entrepreneurship [in Ukrainian].
Ryzhakova, H. M. (2010). Prohnozuvannia obsiahiv realizatsii produktsii malykh pidpryiemstv Ukrainy [Forecasting Volumes of Sales of Small Enterprises in Ukraine]. Formation of Market Relations in Ukraine, № 6, pp. 143–145 [in Ukrainian].
Pogodayev, S. E. (2013). [Marketing of works as a source of the new hybrid offerings in widened marketing of goods, works and services] / Journal of Business and Industrial Marketing, 28 (8), pp. 638–648 [in English].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).