ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЙ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
освітні установи, стратегія надання освітніх послуг, освітні послуги із застосуванням інтернет-технологій, дистанційні освітні послугиАнотація
Незважаючи на високий рівень науково-теоретичного опрацювання економічних категорій «стратегія» і «стратегічний розвиток установ», питанню обґрунтування стратегії надання освітніми установами своїх послуг із використанням інтернет-технологій у науковій літературі не було приділено достатньо уваги. Тому нашим завданням було дослідити різновиди установ, що діють на ринку дистанційних освітніх послуг, і стратегії їх розвитку. Також наведено наше бачення вибору ефективних стратегій надання освітніх послуг із застосуванням інтернет-технологій для різних типів освітніх установ
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови / [Укл. і голов. ред. В.Т. Бусел]. – К. : Перун, 2003. – 1440 с.
Chandler A. D., Jr. Strategy and Structure: Chapters in the History of the Industrial Enterprise / A.D., Jr. Chandler. – Cambridge, MA: MIT Press, 1962. – 490 p.
Andrews, K. R. The Concept of Corporate Strategy /
K. R. Andrews. – DowJones-Irwin, Homewood, 1971. – 245 p.
Ансофф, И. Стратегическое управление: пер. с англ /
И. Ансофф ; науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М. : Экономика, 1989. – 519 с.
Richardson, R. The Impact of People Management Practices on Business Performance: A literature review / R. Richardson,
M. Thompson. – Institute of Personnel and Development, London, 1999. – 78 p.
Ernst & Young Removes Degree Classification From Entry Criteria As There’s ‘No Evidence’ University Equals Success [Electronic resource]// The Huffington Post. – Retrieved from : http://www.huffingtonpost.co.uk/2016/01/ 07/ernst-and-young-removes-degree-classification-entry-criteria_n_7932590.html [in Ukrainian].
Демографічна та соціальна статистика. Населення та міграція. Населення (1990-2016) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2007/ds/nas_rik/nas_u/nas_rik_u.html.
We're empowering learning in the classroom and around the globe [Electronic resource] // Site edX – About Us. – Retrieved from : https://www.edx.org/about-us [in Ukrainian].
Освітня online-платформа Coursera запускає курс з українським перекладом [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.osvita.org.ua/news/73776.html.
Підсумки першого масового онлайн курсу проекту «Університет онлайн» [Електронний ресурс] // Сайт Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Режим доступу : http://www.univ.kiev.ua/news/4954.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).