Стратегічний підхід до управління економічною безпекою підприємства з урахуванням цінового позиціонування
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2024-2(29)-215-226Ключові слова:
економічна безпека підприємства; цінове позиціонування; стратегія; ціна; управління економічною безпекою; загрози економічній безпеці; стратегія виживання; стратегія обмеженого зростання; стратегія зростанняАнотація
У статті здійснено дослідження щодо стратегічних аспектів в управлінні економічною безпекою підприємства враховуючи необхідність цінового позиціонування його товарів на ринку. Актуальність дослідження полягає в тому, що в сучасних умовах економічної турбулентності управління економічною безпекою має враховувати цінове позиціонування, оскільки від нього залежить рівень доходів та впізнаваності бренду підприємства. Водночас управління економічною безпекою підприємства має ґрунтуватись саме на стратегічному підході, адже він дозволяє сформувати довгострокову конкурентну перевагу та стійкість до викликів та загроз у майбутньому. У статті нами запропоновано розглядати такі стратегії управління економічною безпекою підприємства, які будуть враховувати цінове позиціонування: стратегія виживання; стратегія обмеженого зростання; стратегія зростання.
Посилання
Фоміченко І. П. Формування системи управління економічної безпеки на підприємствах України / І. П. Фоміченко, С. О. Баркова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. – 2013. – № 3. – С. 57-66.
Павлова Г. Є. Методичні підходи до моделювання та стратегічного управління фінансово-економічною безпекою на підприємстві / Г. Є. Павлова, І. П. Приходько, М. М. Чередниченко // Економіка та суспільство. – 2017. – № 13. – С. 656-661.
Назаренко С. А. Стратегічні цілі механізму управління економічною безпекою в системі стратегічного управління підприємством під впливом кризи в умовах цифровізації [Електронний ресурс] / С. А. Назаренко, Н. В. Зачосова, В. В. Мовчанець // Актуальні питання економічних наук. – 2024. – № 3-4. – Режим доступу: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/26.
Марченко В. М. Капіталізація в системі економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Марченко // Збірник наукових праць Економіка та підприємництво. – 2020. – № 44. – С. 130-142. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/ handle/2010/34045.
Дячков Д. Економічна безпека в системі стратегічного управління підприємством / Д. Дячков, І. Потапюк, І. Капран // Економіка та суспільство. – 2021. – № 24. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-24-7.
Тульчинська С. О. Принципи системи економічної безпеки промислових підприємств в умовах конкуренції / С. О. Тульчинська, Т. П. Ткаченко // Вісник Хмельницького національного університету. – 2023. – № 3(318). – С. 226-230. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-35.
Іванієнко В. В. Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду / В. В. Іванієнко, К. В. Ковальчук // Наука і техніка сьогодні. – 2022. – № 7(7). – С. 49-63.
Райко Д. Маркетингові стратегії як інструмент підвищення фінансово-економічної безпеки підприємства у періоди криз / Д. Райко // Економіка та суспі-льство. – 2024. – № 67. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-45.
Вовк О. М. Стратегічне управління розвитком підприємств в умовах конкурентної економіки / О. М. Вовк, А. М. Ковальчук // Збірник наукових праць Уніве-рситету державної фіскальної служби України. – 2019. – Вип. 1 (19). – С. 20-32. DOI: https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2019.20-32.
Линник О. І. Стратегія економічної безпеки підприємства як фактор зменшення впливу зовнішніх та внутрішніх загроз / О. І. Линник, Н. В. Артеменко // Вісник НТУ „ХПІ”. Серія: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – 2013. – № 67 (1040). – С. 159-169.
Ковальчук А. М. Стратегічний підхід до формування мотиваційного управління економічною безпекою підприємства / А. М. Ковальчук // Вісник Хмель-ницького національного університету. – 2019. – № 6, том 2 (276). – С. 104-109.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).