Особливості формування трейд-маркетингової стратегії міжнародної компанії
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2024-2(29)-269-282Ключові слова:
трейд-маркетинг; бренд-маркетинг; бренд-пріоритети; план активностей; план ПОСМ підтримки; стратегія, бюджетАнотація
У статті досліджено особливості формування річної трейд-маркетингової стратегії в компаніях із виробництва та дистрибуції товарів повсякденного вжитку на прикладі діяльності компанії «Карлсберг Україна». Окреслено основні завдання та етапи планування стратегії, включаючи визначення п’ятирічних цілей, розробку плану бренд-пріоритетів, погодження бюджету та синхронізацію дій між департаментами. Висвітлено структуру взаємодії між відділами бренд- і трейд-маркетингу, а також запропоновано рішення для оптимізації процесів планування, зокрема через покращення крос-функціональної взаємодії та усунення дискомунікації між підрозділами. Стратегія спрямована на підвищення конкурентоспроможності, лояльності споживачів і зростання продажів шляхом впровадження інноваційних маркетингових інструментів.
Посилання
Бурліцька О. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / Оксана Бурліцька // Галицький економічний вісник. – 2023. – № 4(83). – С. 122-129.
Богун Л. Ю. Класифікація інструментів трейд-маркетингу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз : збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – Т. 28, № 4. – С. 167-172.
Розумей С. Б. Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах / С. Б. Розумей, Г. Ю. Юденко, О. А. Гонча-рова // Проблеми системного підходу в економіці. – 2020. – Вип. 1(75). – C. 107–117.
Шульга Л. В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством [Електронний ресурс] / Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, О. В. Шарлай // Ефективна економіка. – 2020. – № 9. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=8192.
Романченко Н. В. Маркетингові стратегії на ринку FMCG [Електронний ресурс] / Н. В. Романченко, Д. Д. Соколовська. – Режим доступу: https://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitstreams/40370499-17e1-4f71-8cb3-867cf8443a60/content.
Заячковська Г. А. Трейд-маркетинг: інноваційні типи стратегічного партнерства / Г. А. Заячковська // Modern Engineering and Innovative Technologies. – 2024. - № 5(31-05). – С. 109-118.
Васильцова С. О. Роль цифровізація у трейд-маркетингової діяльності підприємств / С. О. Васильцова, М. О. Гасюк // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки). – 2024. – № 1. – С. 64-67.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).