ІМІДЖ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Юрій Михайлович Карпенко Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-3117-2174
  • Наталія Леонідівна Карпенко Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

імідж, образ вищого навчального закладу, складові іміджу, проблеми формування іміджу

Анотація

У статті розглядаються складові іміджу вищого навчального закладу, проведено дослідження відомості та сприйняття абітурієнтами вищих навчальних закладів чернігівського регіону, виділені основні аспекти іміджу, на які можливо спиратися при формуванні образу ВНЗ.

Біографії авторів

Юрій Михайлович Карпенко, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент Чернігівського національного технологічного університету

Наталія Леонідівна Карпенко, Чернігівський національний технологічний університет

старший викладач Чернігівського національного технологічного університету

Посилання

Бачинська О. М. Роль іміджу в структурі забезпечення конкурентоспроможності ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Бачинська. - Режим доступу: http://www.confcontact.com/20130214_econ/4_bachinska.htm

Беккер Е. Г. Бренд и экономическая устойчивость вуза : монография / Е. Г. Беккер, Т. Н. Бурделова, А. Ю. Юданов. – М. : КНОУС, 2012. – 208 с.

Гаркавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми / С. О. Гаркавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2013. - № 3(32). - С. 91-96.

Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко // Освітологічний дискурс. – 2014. – № 1(5).– С. 36-43.

Дудко О. С. Роль репутації у створенні іміджу вищого навчального закладу / О. С. Дудко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. - 2011. - № 1. - С. 125-130.

Почтовюк А. Б. Фактор конкурентоспроможності як шлях формування іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / А. Б. Почтовюк // Вісник КрНУ ім. М. Остроградського. – 2011. - №5(70). – С. 156-158. - Режим доступу: www.kdu.ua/statti/20011-5-1(70)/156.pdf

Тихомирова Є. Проблеми формування іміджу освітнього закладу [Електронний ресурс] / Є. Тихомирова. - Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua/pedagog/106/19311-problemi-formuvannya-imidzhu-osvitnogo-zakladu.html

Черновол-Ткаченко Р. І. Формування іміджу закладу освіти як певна система стратегічних дій [Електронний ресурс] / Р. І. Черновол-Ткаченко. - Режим доступу: http://nauka.hnpu.edu.ua/sites/default/files/fahovi%20vudannia/2009/Statti%20Pedagogika%20ta%20psukhologia%2034/15.html

##submission.downloads##

Як цитувати

Карпенко, Ю. М., & Карпенко, Н. Л. (2015). ІМІДЖ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ. Науковий вісник Полісся, (1 (1), 118–124. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/47479

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ