ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ БІЗНЕСУ
Ключові слова:
маркетингові технології, міждисциплінарна методологія, нематеріальні активи, результативність бізнесуАнотація
В статті досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу.Посилання
Wіkіpedіia zagal'nodostupna vіl'na onlain-entsiklopedіia Upravlіnnia_ brendom [Brand mannagement] [Wikipedia the free encyclopedia]. – Retrieved from : https://uk.wikipedia.org/wiki/.
Kopeiko, A. A. Neiromarketing iak mekhanіzm manіpuliuvannia spozhivachem [Neuromarketing as a mechanizm of manipulation of consumers]/ A. A. Kopeiko. – Retrieved from : http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=41244 [in Ukrainian].
Kan, E. Iu. Neiromarketing – mekhanizm manipulirovaniia potrebiteliami [Neuromarketing as a mechanizm of manipulation of consumers] / E. Iu. Kan. – Retrieved from : www.nbuv.gov.ua [in Ukrainian].
Vudvud, V. V. Neiromarketing – novіtnіi іnstrument vplivu na povedіnku spozhivachіv u nedoskonalikh umovakh rinkovoї ekonomіki Ukraїni [Neuromarketing – new tool of influence at the consumer behavior in imperfect conditions of market economies in Ukraine] / V. V. Vudvud, A. Ia. Bіlous // Іnnovatsіina ekonomika [Innovative economy]. – 2013. – № 7. – S. 210-212. [in Ukrainian]
Bosak, O. V. Doslіdzhennia vplivu іnstrumentіv neiromarketingu na povedіnku spozhivachіv [Research of the influence of neuromarketing at the behavior of consumers] / O. V. Bosak // Fіnansovii prostіr. – 2013. – № 4. – S. 76-80. – Elektron. versіia druk. vid [Electeonic vesion for print from]. – Retrieved from : http://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf [in Ukrainian].
Garafonova, O. I. Institutional consensus of innovations and quality management in the system of change management in the context of enterprise / O. I. Garafonova, I. A. Ignatyeva // British Journal of Science, Education and Culture. – 2014. – № 1 (5). (January–June). Volume IV. “London University Press”. London, 2014. – Р. 488–493. [in English]
Garafonova, O. І. Mekhanіzm zabezpechennia konkurentospromozhnostі produktsії v kontekstі zdіisnennia protsesu upravlіnnia zmіnami na pіdpriєmstvakh [Providing mechanism of competitive ability of product in context of maneging procces of changing at the enterprise] / O. І. Garafonova // Vіsnik KNUTD. – 2014. – № 2. – S. 168–175. [in Ukrainian]
Zaitseva, O. І. Doslіdzhennia ta іdentifіkatsіia vlastivostei і zdіbnostei pіdpriєmstv do samoorganіzatsії v kontekstі transformatsії kontseptsіi upravlіnnia [Research and identification of the properties and abilyties of the enterprises to selfdevelopement in the context transformation of management] / O. І. Zaitseva // Vіsnik Khmel'nits'kogo natsіonal'nogo unіversitetu. Ekonomіchnі nauki. – 2014. – № 3 (3). – S. 100-103. [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).