РОЗВИТОК ЗАСОБІВ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ

Автор(и)

  • Юрій Михайлович Карпенко Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

засоби стимулювання збуту, BTL-заходи, методи стимулювання, управління стимулюванням збуту

Анотація

Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.

Біографія автора

Юрій Михайлович Карпенко, Чернігівський національний технологічний університет

Кандидат економічних наук, доцент, професор кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Посилання

Шереметинська, О. В. Стимулювання збуту : заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД [Електронний ресурс] / О. Шереметинська, Ю. Невмержицька // Ефективна економіка. – 2016. – № 2. – Режим доступу : – http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785.

Стимулювання збуту [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/.

Лук’янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. і перероб. – К. : КНЕУ, 2003. – 524 с.

Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации : комплексный подход / П. Смит; пер со 2-го англ. изд. – К. : ЗнанняПрес, 2003. – 796 с.

Павленко, А. Ф. Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 2003. – 246 с.

Стимулювання збуту [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://marketing-helping.com/371-stimulyuvannyazbutu.html.

Новые тренды и подходы в BTL [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://consulting.kpd.ua/order/?ch=pdf.

Зміни споживчої поведінки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://tns-ua.com/wp-content/uploads/2015.

##submission.downloads##

Як цитувати

Карпенко, Ю. М. (2017). РОЗВИТОК ЗАСОБІВ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ. Науковий вісник Полісся, 2(4(8), 335–339. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/95698