РОЗВИТОК ЗАСОБІВ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Ключові слова:
засоби стимулювання збуту, BTL-заходи, методи стимулювання, управління стимулюванням збутуАнотація
Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.Посилання
Шереметинська, О. В. Стимулювання збуту : заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД [Електронний ресурс] / О. Шереметинська, Ю. Невмержицька // Ефективна економіка. – 2016. – № 2. – Режим доступу : – http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785.
Стимулювання збуту [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/.
Лук’янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. і перероб. – К. : КНЕУ, 2003. – 524 с.
Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации : комплексный подход / П. Смит; пер со 2-го англ. изд. – К. : ЗнанняПрес, 2003. – 796 с.
Павленко, А. Ф. Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 2003. – 246 с.
Стимулювання збуту [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://marketing-helping.com/371-stimulyuvannyazbutu.html.
Новые тренды и подходы в BTL [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://consulting.kpd.ua/order/?ch=pdf.
Зміни споживчої поведінки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://tns-ua.com/wp-content/uploads/2015.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).