ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олена Іванівна Зайцева Херсонський національний технічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-7250-6292
  • Сергій Володимирович Нечаєв Херсонський національний технічний університет, Україна

Ключові слова:

Організаційні механізми, соціальні підприємства, ринкова самоорганізація

Анотація

В статті досліджено концептуальні засади становлення соціальноорієнтованого підприємництва, представлено еволюцію організаційних механізмів управління підприємствами в Україні, визначено особливості формування організаційних механізмів управління соціальними підприємствами в умовах ринкової самоорганізації

Біографії авторів

Олена Іванівна Зайцева, Херсонський національний технічний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу

Сергій Володимирович Нечаєв, Херсонський національний технічний університет

аспірант кафедри менеджменту і маркетингу

Посилання

Вебер Макс. Протестантська етика і дух капіталізму / Макс Вебер. – К.: Основи, 1994. – 261 с.

Йонас Ганс. Принцип відповідальності. У пошуках етики для технологічної цивілізації : пер. с нем. / Ганс Йонас; Пер. А. Єрмоленко, В. Єрмоленко . – Київ : Лібра, 2001 . – 399 с.

Зайцева, О. І. Вибір гнучких стратегічних методів управління підприємствами на основі використання їх здібностей

до самоорганізації/ О. І. Зайцева // Вісник КНУТД. – 2014. – №1(75). – С. 206-215.

Зубов, В. Філософія підприємництва / В. Зубов, Л. Кривега, А. Косих. – Запоріжжя :Дінас, 2000. – 189 с.

Кон, И. С. Социологическая концепция Герберта Спенсера // История буржуазной социологии XIX — начала XX века / Под ред. И. С. Кона. — М.: Наука, 1979. — С. 40-52.

Офіційний сайт Центру розвитку КСВ в Україні. – Режим доступу: http://www.csr-ukraine.org.

Ткаченко, Л. Г. Соціальна відповідальність підприємця у вимірах масової свідомості / Л. Г. Ткаченко // Соціальна перспектива і регіональний розвиток: філософія, політика, соціологія: збірник наукових праць. - 2006. – № 1. – С. 64-70.

Финансовые гении Америки. Как Эндрю Карнеги, Джон Д. Рокфеллер, Джей Гульд и Дж. П. Морган создали американскую суперекономику. – М.: Баланс Бизнес Букс, 2010. – 384 с.

Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / А. Хамідова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №2 (54). – С. 38-40.

Яковлев, П. О. Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент менеджменту [Електронний ресурс] / П. О. Яковлев, Я. В. Приходченко. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/1_NIO_2011/Economics/77310.doc.htm

Парламентські слухання. «Стратегія інноваційного розвитку України до 2020 року в умовах глобалізаційних викликів» [Електронний ресурс] - Режим доступу :http://www.in.gov.ua/files/content/84789023470892

##submission.downloads##

Як цитувати

Зайцева, О. І., & Нечаєв, С. В. (2016). ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ. Науковий вісник Полісся, (1(5), 114–118. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/74045

Номер

Розділ

МАРКЕТИНГ