ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

Ключові слова:

підприємство, конкурентоспроможність бренду, бренд

Анотація

Окреслено узагальнену оцінку конкурентоспроможності бренду підприємств досліджуваних кластерів. Проведено аналіз науковим підходам до характеристики показників оцінки бренду. Визначено відносну значущість показників сили бренду та прихильності до бренду підприємства з урахуванням їх взаємного впливу. Доведено, що показники оцінки сили бренду підприємства роботодавця можуть опосередковано впливати на рівень прихильності до бренду підприємства роботодавця, і навпаки.

Біографії авторів

Inna Yuriivna Gryshova, Legislation Institute of The Verkhovna Rada of Ukraine

Doctor of Economic Sciences, Professor, Leading Researcher

Oksana Vasylivna Mityay, Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University

Candidate of Economic Sciences, Associate Professor at the Department of Finance, Accounting and Economic Security

Svitlana Savivna Stoyanova - Koval, Odessa State Agrarian University

Candidate of Economic Sciences, Associate Professor at the Department of Accounting and Auditing

Посилання

Gevko, O. B. (2011). Etapy rozroblennia stratehii brendynhu [Stages of development branding strategies]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk - Galician Economic Journal, 1 (30), 185-197 [in Ukrainian].

Kotliar, A. B. (2010). Brend-menedzhment u systemi stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom [Brand Management System in strategic management]. Retrieved from: http://www.rusnauka.com/ 33_DWS_2010 /33_DWS_2010 /Economics /73784.doc.htm [in Ukrainian].

Malynka, O. Ia. (2011). Kontseptualna model pobudovy brendu [Conceptual model of brand building] Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu - Bulletin of Volyn Institute of Economics and Management, 1, 26-32 [in Ukrainian].

Oberemchuk, V. F. (2012). Formuvannia ta realizatsiia efektyvnykh stratehii rozvytku brenda yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Formulation and implementation of effective strategies for brand development as a means of increasing the competitiveness of enterprises] AhroSvit - Agrosvit, 18, 17-21 [in Ukrainian].

UkrBrend-2015 «TOP-100 ukraynskykh brendov» [UkrBrend 2015 "TOP-100 Ukrainian brands"]. Retrieved from: http://mppconsulting.com.ua/ukrbrand/2015.html.

Mityay, O., Gryshova, I., Kriukova, I. (2015). Ukraine’s positions in international ratings evaluation as a factor of its competitiveness. Ekonomicnij Casopis-XXI - Economic Annals-XXI, № 5-6, 24-27 [in Ukrainian].

Gryshova, I., Mityay, O., Kuzhel, V. Competitive position stability of agricultural sector of Ukraine at internal and external markets. Aktualni problemy ekonomiky - Current Economic Issues, 3 (177), 66-72 [in Ukrainian].

Mityay, O. (2016). Assessment of competitive capacity of agrarian sector branches. Aktualni problemy ekonomiky - Current Economic Issues, 4 (178), 213-220 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Gryshova, I. Y., Mityay, O. V., & Stoyanova - Koval, S. S. (2016). ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА. Науковий вісник Полісся, (2(6), 85–91. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/77435

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ