ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
підприємство, конкурентоспроможність бренду, брендАнотація
Окреслено узагальнену оцінку конкурентоспроможності бренду підприємств досліджуваних кластерів. Проведено аналіз науковим підходам до характеристики показників оцінки бренду. Визначено відносну значущість показників сили бренду та прихильності до бренду підприємства з урахуванням їх взаємного впливу. Доведено, що показники оцінки сили бренду підприємства роботодавця можуть опосередковано впливати на рівень прихильності до бренду підприємства роботодавця, і навпаки.Посилання
Gevko, O. B. (2011). Etapy rozroblennia stratehii brendynhu [Stages of development branding strategies]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk - Galician Economic Journal, 1 (30), 185-197 [in Ukrainian].
Kotliar, A. B. (2010). Brend-menedzhment u systemi stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom [Brand Management System in strategic management]. Retrieved from: http://www.rusnauka.com/ 33_DWS_2010 /33_DWS_2010 /Economics /73784.doc.htm [in Ukrainian].
Malynka, O. Ia. (2011). Kontseptualna model pobudovy brendu [Conceptual model of brand building] Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu - Bulletin of Volyn Institute of Economics and Management, 1, 26-32 [in Ukrainian].
Oberemchuk, V. F. (2012). Formuvannia ta realizatsiia efektyvnykh stratehii rozvytku brenda yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Formulation and implementation of effective strategies for brand development as a means of increasing the competitiveness of enterprises] AhroSvit - Agrosvit, 18, 17-21 [in Ukrainian].
UkrBrend-2015 «TOP-100 ukraynskykh brendov» [UkrBrend 2015 "TOP-100 Ukrainian brands"]. Retrieved from: http://mppconsulting.com.ua/ukrbrand/2015.html.
Mityay, O., Gryshova, I., Kriukova, I. (2015). Ukraine’s positions in international ratings evaluation as a factor of its competitiveness. Ekonomicnij Casopis-XXI - Economic Annals-XXI, № 5-6, 24-27 [in Ukrainian].
Gryshova, I., Mityay, O., Kuzhel, V. Competitive position stability of agricultural sector of Ukraine at internal and external markets. Aktualni problemy ekonomiky - Current Economic Issues, 3 (177), 66-72 [in Ukrainian].
Mityay, O. (2016). Assessment of competitive capacity of agrarian sector branches. Aktualni problemy ekonomiky - Current Economic Issues, 4 (178), 213-220 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).