ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЯК ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ КРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

Автор(и)

  • Vladyslava Anatoliivna Perminova Chernihiv National University of Technology, Україна
  • Anzhela Ivanivna Sikaliuk Chernihiv National University of Technology;, Україна https://orcid.org/0000-0002-6681-271X
  • Svitlana Volodymyrivna Lytvyn Chernihiv National University of Technology, Україна

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні економісти, Державний освітній стандарт, теорія людських ресурсів

Анотація

Досліджено стан професійної підготовки майбутніх економістів в контексті їх потенційної значущості для розвитку країни. На основі аналізу досвіду професійної підготовки зарубіжних країн і України визначено основні проблеми та запропоновано можливі варіанти їх вирішення. Проаналізовано Державний освітній стандарт та відповідність норм державного замовлення реальним потребам суспільства і економіки. Акцентується увага на теорії людських ресурсів в якості особистого інвестування майбутнього фахівця в освіту, як запорука інвестування в особистий добробут і добробут країни в цілому.

Біографії авторів

Vladyslava Anatoliivna Perminova, Chernihiv National University of Technology

Candidate of Pedagogical Sciences, Lecturer at the Department of Foreign Languages of Professional Direction

Anzhela Ivanivna Sikaliuk, Chernihiv National University of Technology;

Candidate of Pedagogical Sciences, Lecturer at the Department of Foreign Languages of Professional Direction

Svitlana Volodymyrivna Lytvyn, Chernihiv National University of Technology

Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Head of the Department of Foreign Languages of Professional Direction

Посилання

Vachevskii, M. V., Madzihon, V. M., Prokopenko, I. F., Prymachenko. N. M. (2010). Promyslovyi marketynh formuvannia profesiinyh kompetentsii u maibutnih marketolohiv : [industrial marketing of the formation of future marketers’ professional competences]. Kyiv : Kondor, Р. 371-425 [in Ukrainian].

Naboka, O. (2011). Profesiino-oriientovani tehnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnih pedahohiv : [рrofessionallyoriented technologies of learning in future teachers’ training] Ridna shkola. –. Native School, № 4. - Р. 31 – 34 [in Ukrainian].

Perminova, V. A. (2013). Aktualni problemy vykorystannia profesiino-oriientovanoho pidhodu v osviti : [аctual problems of using the professionally-oriented approach in education]. Naukovyi chasopys natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. M. P. Drahomanova – Scientfic Journal of M. P. Dragomanov National Pedagogical Univeraity № 38, Р. 169-172 [in Ukrainian].

Human Capital Investment: The Returns from Education and Training to the Individual, the Firm and the Economy / R. Blundell, L. Dearden, C. Meghir, B. Sianesi // Fiscal Studies. - Vol. 20. - No. 1, March. - 1999. - Р. 1-23.

Cohn, E., Addison, J. (1998). The Economic Returns to Lifelong Learning in OECD Countries. Education Economics, № 6, Р. 253-307.

Meghir, C., Palme, М. (2005).Educational Reform, Ability and Parental Background. American Economic Review. № 95 (1). - Р. 414-424.

##submission.downloads##

Як цитувати

Perminova, V. A., Sikaliuk, A. I., & Lytvyn, S. V. (2016). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЯК ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ КРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ. Науковий вісник Полісся, (2(6), 45–50. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/77545

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ