ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЯК ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ КРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Ключові слова:
професійна підготовка, майбутні економісти, Державний освітній стандарт, теорія людських ресурсівАнотація
Досліджено стан професійної підготовки майбутніх економістів в контексті їх потенційної значущості для розвитку країни. На основі аналізу досвіду професійної підготовки зарубіжних країн і України визначено основні проблеми та запропоновано можливі варіанти їх вирішення. Проаналізовано Державний освітній стандарт та відповідність норм державного замовлення реальним потребам суспільства і економіки. Акцентується увага на теорії людських ресурсів в якості особистого інвестування майбутнього фахівця в освіту, як запорука інвестування в особистий добробут і добробут країни в цілому.Посилання
Vachevskii, M. V., Madzihon, V. M., Prokopenko, I. F., Prymachenko. N. M. (2010). Promyslovyi marketynh formuvannia profesiinyh kompetentsii u maibutnih marketolohiv : [industrial marketing of the formation of future marketers’ professional competences]. Kyiv : Kondor, Р. 371-425 [in Ukrainian].
Naboka, O. (2011). Profesiino-oriientovani tehnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnih pedahohiv : [рrofessionallyoriented technologies of learning in future teachers’ training] Ridna shkola. –. Native School, № 4. - Р. 31 – 34 [in Ukrainian].
Perminova, V. A. (2013). Aktualni problemy vykorystannia profesiino-oriientovanoho pidhodu v osviti : [аctual problems of using the professionally-oriented approach in education]. Naukovyi chasopys natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. M. P. Drahomanova – Scientfic Journal of M. P. Dragomanov National Pedagogical Univeraity № 38, Р. 169-172 [in Ukrainian].
Human Capital Investment: The Returns from Education and Training to the Individual, the Firm and the Economy / R. Blundell, L. Dearden, C. Meghir, B. Sianesi // Fiscal Studies. - Vol. 20. - No. 1, March. - 1999. - Р. 1-23.
Cohn, E., Addison, J. (1998). The Economic Returns to Lifelong Learning in OECD Countries. Education Economics, № 6, Р. 253-307.
Meghir, C., Palme, М. (2005).Educational Reform, Ability and Parental Background. American Economic Review. № 95 (1). - Р. 414-424.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).