СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ РЕГІОНУ

Автор(и)

  • Світлана Володимирівна Сидорук Луцький національний технічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-7403-6909

Ключові слова:

бренд, готельні послуги, регіон, споживач, концепція, турист, транзитник, бізнесмен

Анотація

Розроблено концепцію бренду готельних послуг в регіоні, яка враховує інтереси цільових груп споживачів, визначає можливість формування бренду, забезпечення стабільних надходжень грошових коштів до бюджету регіону, підтримку високого рівня інфраструктурного забезпечення. Досліджено інструменти формування бренду готельних послуг в регіоні як одного із показників розвитку регіональному ринку готельних послуг, проаналізувати цільові групи споживачів готельних послуг.

Біографія автора

Світлана Володимирівна Сидорук, Луцький національний технічний університет

кандидат економічних наук, старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу

Посилання

Рудая, Е. А. Бренд-менеджмент : учеб. метод. комплекс / Е. А. Рудая. – М. : МГИМО-Университет, 2008. – 256 с.

Мороз, О. В. Теорія сучасного брендингу : монографія / О. В. Мороз. – Вінниця : Універсум „Вінниця”, 2003. – 104 с.

Норіцина, Н. І. Маркетингова товарна політика : навч. посібник / Н. І. Норіцина. – К. : НАУ, 2007. - 217 с.

Фактори і механізми забезпечення конкурентоспроможності регіону: наукова доповідь / наук. ред. д. е. н. П. Ю. Бєлєнський. – Львів : Інститут регіональних досліджень НАН України, 2005. – 145 с.

Осипов, А. К. Экономика региона: механизм комплексного развития / А. К. Осипов. – Екатеринбург : УрО РАН, Институт экономики, 1996. – 234 с.

Євдокименко, В. К. Регіональна політика розвитку туризму (Методологія формування. Механізм реалізації) / В. К. Євдокименко. – Чернівці : Прут, 1996. – 288 с.

. Мальська, М. П. Просторові системи послуг (теорія, методологія, практика) : монографія / М. П. Мальська. – К. : Знання, 2009. – 363 с.

Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика : навч. посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНТЕУ, 2005. – 393 с.

Лук’янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. і перероб. – К. : КНЕУ, 2003. – 524 с.

Маркетинг в отраслях и сферах деятельности : учебник / под ред. В. А. Алексунина. – М. : Маркетинг, 2001. - 516с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сидорук, С. В. (2016). СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ РЕГІОНУ. Науковий вісник Полісся, (3(7), 117–123. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/83959

Номер

Розділ

РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА