СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ РЕГІОНУ
Ключові слова:
бренд, готельні послуги, регіон, споживач, концепція, турист, транзитник, бізнесменАнотація
Розроблено концепцію бренду готельних послуг в регіоні, яка враховує інтереси цільових груп споживачів, визначає можливість формування бренду, забезпечення стабільних надходжень грошових коштів до бюджету регіону, підтримку високого рівня інфраструктурного забезпечення. Досліджено інструменти формування бренду готельних послуг в регіоні як одного із показників розвитку регіональному ринку готельних послуг, проаналізувати цільові групи споживачів готельних послуг.Посилання
Рудая, Е. А. Бренд-менеджмент : учеб. метод. комплекс / Е. А. Рудая. – М. : МГИМО-Университет, 2008. – 256 с.
Мороз, О. В. Теорія сучасного брендингу : монографія / О. В. Мороз. – Вінниця : Універсум „Вінниця”, 2003. – 104 с.
Норіцина, Н. І. Маркетингова товарна політика : навч. посібник / Н. І. Норіцина. – К. : НАУ, 2007. - 217 с.
Фактори і механізми забезпечення конкурентоспроможності регіону: наукова доповідь / наук. ред. д. е. н. П. Ю. Бєлєнський. – Львів : Інститут регіональних досліджень НАН України, 2005. – 145 с.
Осипов, А. К. Экономика региона: механизм комплексного развития / А. К. Осипов. – Екатеринбург : УрО РАН, Институт экономики, 1996. – 234 с.
Євдокименко, В. К. Регіональна політика розвитку туризму (Методологія формування. Механізм реалізації) / В. К. Євдокименко. – Чернівці : Прут, 1996. – 288 с.
. Мальська, М. П. Просторові системи послуг (теорія, методологія, практика) : монографія / М. П. Мальська. – К. : Знання, 2009. – 363 с.
Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика : навч. посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНТЕУ, 2005. – 393 с.
Лук’янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. і перероб. – К. : КНЕУ, 2003. – 524 с.
Маркетинг в отраслях и сферах деятельности : учебник / под ред. В. А. Алексунина. – М. : Маркетинг, 2001. - 516с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).