КАПІТАЛІЗАЦЯ БРЕНДУ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАКСИМІЗАЦІЇ РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ
Ключові слова:
бренд, нематеріальні цінності, капіталізація бренду, ринкова вартість бізнесуАнотація
Розглянуто бренд як ключову детермінанту формування конкурентних переваг та джерело нарощення фінансових потоків. Окреслено роль бренду в нематеріальних активах підприємства та створенні нематеріальних цінностях для цільової аудиторії. Ідентифіковані структурні складники бренду. Обґрунтована модель впливу капіталізації бренду на максимізацію ринкової вартості бізнесу, синергія взаємодії складових елементів якої створює нематеріальні цінності та забезпечує одержання соціально-економічного ефекту, окреслює вектори руху фінансових потоків та їх здатність нарощувати обсяги у перспективі.Посилання
Hryshova, I. Yu., Mytiai, O. V., Hryshova, I. Yu., Kuzhel, V. V. (2016). Stabilnist konkurentospromozhnoho stanu na vnutrishnikh ta zovnishnikh rynkakh ahropromyslovoho kompleksu Ukrainy [A stability of competitive position in domestic and foreign markets, Ukraine`s agro-industrial complex]. Aktualni problemy ekonomiky - Relevant Economics Issues, № 3 (177), pp. 6673 [in Ukrainian].
Zaitsev, Yu. O., Hryshova, I. Yu. (2016). Efektyvnist marketynhovo-zbutovykh system ahrarnykh pidpryiemstv na tsilovykh produktovykh rynkakh [The effectiveness of marketing and sales systems of agricultural enterprises in the target product markets]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia: naukovyi zhurnal, Chernihiv : Chernih. nats. tekhnol. un-t – Problems and Perspectives of Economics and Management: Scientific Journal, Chernihiv National University of Technology, № 1 (5), pp. 99108 [in Ukrainian].
Safonov, V. V, Hryshova, I. Yu. (2016). Suchasni marketynhovi instrumenty ta metodyky yikh otsinky [Modern Marketing Tools and Their Assessment Methods]. Ukraine-EU. Modern Technology, Business and Law collection of international scientific papers: Part1. Modern Priorities of Economics / Engineering and Technologies, Chernihiv : CNUT, pp. 111113[in Ukrainian].
Mitiai, O., Hryshova, I. (2015). Ukraine’s positions in international ratings evaluation as a factor of its competitiveness. Ekonomichnyi chasopys-ХХІ, № 56, pp. 24–27 [in English].
Millward Brown : Reitynh 100 samykh dorogykh mirovykh brendov 2014 hoda [100 most valuable brands rating in 2014]. Tsentr humanytarnыkh tekhnolohyi - The Centre for Humanitarian Technologies. Retrieved from : https://www.vedomosti.ru/management/articles/2015.
Derevianko, O. H. (2015). Tendentsii formuvannia reputatsiinoho kapitalu pidpryiemstv kharchovoi promyslovosti [Trends in the formation of reputational capital of the food industry]. Biznesinform, # 11, pp. 384391 [in Ukrainian].
Bloomberg – Nestle hotova kupyty Roshen za 1 mlrd dolariv [Bloomberg - Nestle ready to buy Roshen for $ 1 billion]. Retrieved from : http://zn.ua/ECONOMICS/nestle-gotova-kupit-roshen-za-1-mlrd-dollarovbloomberg 175456_.html abo http://www.bloomberg.com/news/ articles/2015-05-08/billionaire-no-more-ukraine-president-sfortune-fades-with-war.
JSC «Myronivskyi khliboprodukt» Retrieved from : http://www.mhp. com.ua/uk/consumers/brands/nr.
«Ukrainski ahrokholdynhy za lypen 2015 roku podorozhchaly na 7%» ["Ukrainian agricultural holdings for July 2015 rose by 7%"]. Retrieved from : http:// agravery.com/uk/posts/show/ukrainski-agroholdingi-za-lipenpodorozcali-na.
TOP 10 vyrobnykiv produktiv kharchuvannia u sviti [Top 10 world`s food producers]. Retrieved from : http://latifundist.com/novosti/26634-top-10-proizvoditelej-produktov-pitaniya-v-mire.
Krasnorutskyi, O. O. (2014). Konkurentni aspekty formuvannia komunikatsiinykh stratehii v strukturi kompleksu marketynhu pidpryiemstv-vyrobnykiv ahroprodovolchoi produktsii [Competitive aspects of communication strategies formation in the structure of a complex of agri-food products company-producers marketing]. Naukovi pratsi Natsionalnoho universytetu kharchovykh tekhnolohii — Proceedings of the National University of Food Technologies, № 53, pp. 89100 [in Ukrainian].
Krasnorutskii, A. A., Azizov, O. R. (2015). Formirovaniie i funktsionirovaniie orhanizatsionno-ekonomicheskoho mekhanizma sbytovoi deiatelnosti ahrarnykh predpryiatii [Formation and functioning of organizational-economic mechanism of agricultural enterprises marketing activity ]. Visnyk SNAU : Ekonomichni nauky — The Bulletin of Sumy National Agrarian University: Econom-ics, № 4, pp. 37 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).